• Anonym (... 2)

pappa UTAN barn

Alla är inte emot pappor! Trots att mina barns pappa först försöker döda mig och sen struntade i sina barn så daltade domstolen med honom vid vårdnadstvist. De ville ge honom umgängesrätt trots att han inte vill veta av sina barn. Jag tror helt enkelt att både du och jag haft otur o träffat partners som är skräp. Har inte så mycket med kön att göra.

• Anonym (... 2)

Pappan vägrade samarbeta, och han vägrade även trots familjerätten (och min vädjan) skriva på papper som gav mig ensam vårdnad. Jag var tvungen att stämma honom på vårdnaden för att kunna få en fungerande familjesituation. Kan tillägga att pappan inte ens dök upp i rätten. Förstår att detta inte var svaret du önskade?!?

• Anonym (... 2)

Jag kan räkna upp flera barn där pappan är olämplig/vill inte träffa barnen (som olämplig och vill-inte-träffa är för mig samma sak i detta sammanhang!). Så jag tror absolut det är så många tusen som skiter i sina barn! Vill nu ts göra detta till en könskamp så är det bra många fler män som är skitar än vad det är mammor som saboterar!

Svar på tråden pappa UTAN barn