• Matildaah

Killar, vad är grejen med tvåan??

Undrar lite vad det är som är så speciellt med att vilja sätta den i tvåan??

Min kille tjatar (eller frågar, godtar alltid mitt nej) om han inte kan få sätta den i tvåan, nästan varje gång vi har sex.
    Han "ska använda kondom, vara så försiktig" 

Vi kör ofta bakifrån fast i "rätt" hål, då han får dra mig i håret o jucka hårt osv så han får ju själva den grejen.

Men vad är grejen med tvåan? Är det skönare för er? Är det bara en grej man vill göra? Hål som hål kan jag tycka...

Kom igen nu killar, hit me o svara!    

• Svar på tråden Killar, vad är grejen med tvåan??
  • Anonym (Sara)

Det är väl spännande och något många vill testa. 

• Haskel

Det är inte själv hålet som är intressant. Utan vilka typer av väggar hålet har. Ett hål är visserligen alltid ett hål och det känns inte alls. Men om däremot hålet är något mindre än det som stoppas däri, känner man det som omger hålet. En slida och en anal känns annorlunda. Tvåan är nog lite intressant för att det upplevs som lite "förbjudet" och sexuellt "snuskigt"(alltså inte äckligt). Sen vill nog de flesta upplev sexuell stimulans på olika sätt, ibland genom penetration, ibland genom oralsex, ibland petting och en annan variant av stimulans är också analsex.

• Som snö

Vad är grejen? Förutom av att min tjej blir omåttligt kåt av att känna mina fingrar töja ut henne lite, min tunga vara där vara där och leka, min kuk sakta tränga in, och vetskapen om det gör mig sjukt kåt, så är väl grejen att det är jävligt sexigt. Ser porrigt ut, att se kuken töja ut ett så trångt hål.
    Är en lite förbjuden känsla, att det är fel. Även fast vi har släppt alla tankar på att det är fel, så finns ändå känslan av förbjudet. Och gillar man den känslan så gör man.
    Så själva känslan. Att det kramar åt mer specifikt runt själva öppningen till skillnad mot ettan, där det kramar mer hela vägen.
    Båda är skönt. Men olika!
    Så främst, det är visuellt tilltalande, känns skönt, känns snuskigt, och hon blir kåt!

• EvilEye

En annan känsla.
    Makt.
    Att det inte alltid är behagligt för tjejen.

Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (Ettan)

För mig var det mer att jag var nyfiken, lite spännande, lite porrigt (kollar inte på porr menar lite snuskigare typ), tändande att hon var så tänd och kåt på mig att hon var öppen för att testa med mig, lite förbjudet.

För mig var det en grej jag ville testa men inte viktigt. Jag tjatade aldrig men frågade och skojade lite om det någon gång ibland, ganska sällan så att hon visste att jag ville testa men inte upplevde det som krav eller press.

Slutade med att hon gillade det mer än jag, haha.

Jag gör det gärna igen, som en extra krydda men tycker inte att det är någon wow-grej....föredrar ettan, helt klart.

• Nyfikna72

Är det inte behagligt för tjejen så gör man helt fel.......skulle nog tro att 99,99 procent av alla som har dåliga erfarenheter av detta har detta pga killar som tror att det bara är att mata in den......

• carlf

Jag vet inte vad grejen är då jag aldrig provat tvåan

• Anonym (gillar)

Det är oftast trängre i tvåan samt att omväxling förnöjer :)

• Som snö

Fast måste man föredra ettan, tvåan eller trean?
    Jag tycker ett ordinärt samlag kan innehålla inslag av alla tre. Ingen del av samlaget som behöver vara bättre än någon del för det!

• Anonym (Bra fråga!)

Bra fråga! Jag vet inte heller vad som är grejen. Min sambo vill hela tiden bli tagen i rumpan men jag ser inte det roliga så det har inte blivit av.

Svar på tråden Killar, vad är grejen med tvåan??