• Äldre 3 Jun 13:49
    800657 visningar
    239 svar
    239
    800657

    Snälla hjälp, bajsade sambo i ansiktet!!

    Anonym (Anonym) skrev 2013-06-02 22:45:34 följande:
    Helvette!! det är kört för mig, kommer bli så jävla lämnad!!!

    Allt började i lördags då jag och min flickvän hade vart ute och firat våran 3års dag tillsammans. Allt hade vart perfekt och det var äntligen dags för det efterlängtade kvällsmyset i sängen, kryper ner under täcket för att börja värma upp henne med lite tunga osv.. men allt eftersom jag håller på så märker jag att hennes mage börjar bli lite orolig och bara sekunderna efteråt så smäller det till, hon lägger världens jävla fis rakt i ansiktet på mig! Jag bara såg hur anus öppnade sig på henne och hur gaserna flödade ut samtidigt som jag låg svettigt och instängt mellan bena på henne!!

    Lyckas till slut hitta en öppning i täcket och kastar mig upp, satt och stirrade på henne en bra stund innan vi bröt ihop i skratt..

    Så nu idag såg jag ett perfekt tillfälle att ge tillbaka när tjejen hade somnat i soffan framför tvn.. drog ner brallorna och riktade min slappa ringmuskel mot hennes näsa och tryckte av, men till min stora förvånad så lyckades jag att sprutlackera hennes ansikte med lördagens fina restaurangbesök!! Hon flög upp ur soffan och gav mig en rejäl jävla utskällning och ett redigt slag på kulpåsen, rusar in i badrummet o tvättar av sig och sedan satte hon sig i bilen och bara försvann.. Jag sitter nu och gråter av rädsla att bli lämnad ensam och vet inte hur fan jag ska kunna be om ursäkt för detta?? FÖR FAN JAG SKET HENNE I ANSIKTET!! ... Snälla jag ber er, ge mig tips på vad jag kan göra för att gottgöra henne?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-02 23:20
    Okej då var det dags för min första edit på detta helvettet... Tog mig modet att få iväg ett sms där jag skrev: "Snälla älskling, hur konstigt detta än kan låta så var det inte meningen att bajsa dig i ansiktet! det måste du väll ändå förstå? snälla hör av dig! puss".

    ca 5 minuter senare kom detta svaret: "Jag kan inte förstå vilken otroligt äcklig jävla människa jag lever tillsammans med!! att den jag älskar mest av allt tar första bästa chans han får att bajsa i mitt ansikte.. jag är hemma hos mamma nu och hon tycker du är sjuk i huvudet efter jag berättat detta för henne.."

    Så nu vet även tjejens föräldrar om detta kan ju fan inte bli värre! Jag jobbar tillsammans med hennes pappa och vet inte hur fan detta kommer att sluta...
    Bra försök...
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 13:58
    #95
    cheese skrev 2013-06-03 13:56:19 följande:
    Håller förhållandet efter detta och dom fortsätter att vara ihop. Så skulle jag som kille bara längta till dagen då hennes föräldrar ska komma över för att äta middag. Hade gjort chokladpudding i smyg och väntat på att det ska plinga på dörren. Sen precis när hon ska öppna för föräldrarna hade jag slagit till och stängt chokladpudding i fejan på henne samtidigt som jag sett till att det ser ut som jag precis haft nere brallorna och så hade jag öppnat dörren till föräldrarna "Oj kom ni nu"
    Jaha.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 14:02
    #97
    cheese skrev 2013-06-03 14:00:05 följande:
    jupp
    "Okej."
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 14:08
    cheese skrev 2013-06-03 14:07:35 följande:
    jo men visst .
    Där ser man.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 14:12
    cheese skrev 2013-06-03 14:10:37 följande:
    Sa en blind man i ett kolsvart rum.
    Kanske det.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 15:12
    Mizzii skrev 2013-06-03 15:10:33 följande:
    Hmm detta verkar ju vara en påhittad tråda bara....
    Akta! Man får inte insinuera att det finns trolltrådar på FL, även om det skulle vara uppenbart!
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 4 Jun 08:08
    Anonym (Anonym) skrev 2013-06-02 22:45:34 följande:
    TS
    Du måste jobba på din berättarteknik. Tydligen finns det personer som tycker det är kul med kiss- och bajshistorier även i vuxen ålder så för deras skull ska du kanske lägga lite mer tanke bakom hur du bygger upp din story. Du har ju skrivit små underliga (och för vissa individer underhållande) berättelser tidigare här på FL så det kanske är dags att du börjar utvecklas lite?
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
Svar på tråden Snälla hjälp, bajsade sambo i ansiktet!!