Att kyssa en tjej
Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-06-09 10:40:36 följande:
Okej: liten update nu! Vi träffades både i fredags och i lördags (igår). I fredags träffades vi på dagen med ett gäng andra och gick ut och käkade glass och hängde lite på stan (dagtid). Jag har inget direkt att gå på, men inbillade mig i alla fall att hon pratade mer med mig än de andra, höll sig närmre mig och att hon fortsatte att liksom stanna inom närkontaktszonen (man brukar ju hålla ett "normalt" avstånd till personer, men upplevde att hon gick innanför det). Låter flummigt, jag vet!På lördagen, igår då, så tog vi äntligen den där ölen! Nu var det bara jag och hon, och vi gick till en mysig uteservering. Med lite alkohol i kroppen blev hon väldigt mycket mer närgången och skulle hålla om, hålla hand osv. Mysigt! Emellertid dök det upp en gäng killar sedan som ville hänga med oss och det slutade med att hon satt och pratade med en av dem (hon verkade intresserad) och att jag satt och pratade med en annan (låtsades vara intresserad). Det blev inget mer med det, men nu har jag fått känna på hur det känns att vara svartsjuk, haha. Även om jag hade en jätterolig kväll så kände jag mig lite deppig efter, det känns ju lite som ett bakslag...