Inlägg från: Anonym (Blomman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blomman)

Att kyssa en tjej

Jag blir så glad i hjärtat av att läsa den här tråden!

I mina öron låter det absolut som att ni har något mer än vänskap på gång! Den där nervositeten, pirrigheten, nyfikenheten, jag är ganska säker på att hon känner likadant. Och hon kanske är ännu mer osäker och nervös än du är, vill också ha men inte riktigt vågar..

När ska ni ses igen? Om det inte är något planerat så tror jag på att bjuda in till filmkväll, att ligga i soffan och komma allt närmare varandra är ett bra läge för nästa steg. Som flera skrivit innan, besvara hennes kram med en kram till, hennes smek på din hand med att du smeker hennes arm, axel och hals.. Jag tror du märker väldigt snart om hon skulle tycka att det är obekvämt..

Hoppas att du håller oss uppdaterade här!

Kram

• Anonym (Blomman)

Önskar dig så lycka till imorgon! :) Vad ska ni hitta på förresten?

Kram M

• Anonym (Blomman)

Men ååååh hon vill ju ha dig!! Ring henne och säg att du vill träffas ikväll.. Och när ni ses säger du "Jag glömde nåt igår", så kysser du henne..

Håller tummarna för er!

Kram

• Anonym (Blomman)

Åååh så spännande! Håller verkligen tummarna för er! Hur mycket hörs ni mellan att ni ses? Ringer ni, sms? Hur låter det då, vad pratar ni om å så? Kram

• Anonym (Blomman)

Hur har det gått? Har ni träffats? Vad har hänt? Hur känns det?

Vi är nyfikna!

Kram

• Anonym (Blomman)

Hur har det gått? Har ni träffats? Vad har hänt? Hur känns det?

Vi är nyfikna!

Kram

• Anonym (Blomman)

Kul med uppdatering! Och du, strunta i de som tror att du spelar!

Det låter som ni har haft det mysigt! Hur känns det nu jämfört med innan? Vill du samma sak? Känner du samma för henne?

Ingen ska pressa eller tvinga dig att göra något du själv inte vill. Det jag tänker är: om du vill kyssa henne, så gör det bara, hur farligt kan det bli? ;) Gör det som magkänslan och hjärtat vill, det är mest ärligt mot dig själv.

Hoppas på tätare uppdateringar, du är gullig!

Kram

• Anonym (Blomman)
    Medicus skrev 2013-08-14 12:40:05 följande:
    TS!

Du måste agera snart annars kommer hon tro att du bara vill vara kompis. Hon visar ju intresse men vågar inte göra nåt precis som du. Snart är din chans förbi. Skicka ett sms nu och säg, jag vill träffa dig så fort som möjligt för jag vill prata om en känslig sak.

Håller med (om du fortfarande vill själv)
Svar på tråden Att kyssa en tjej