• Lilla Hanna

Att kyssa en tjej

Anonym (verklighet) skrev 2013-10-01 17:25:27 följande:

Vad snackar du om, sabba tråden? Tråden är slut, tjejen var inte intresserad av ts. Så slutar det.
    Du är medveten om att man kan ändra sig va?
  • Lilla Hanna
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-10-03 02:51:35 följande:
    Sånt händer bara i filmer och sagor
    Tja,då lever jag väl jag i en saga eller film då...
  • Lilla Hanna
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-10-09 15:26:34 följande:
    Har du en "hon sa att hon inte ville men sedan ändrade hon sig"-historia att bjuda på...? :) 
    Det var mest jag som inte ville. Eller trodde att jag inte ville. Vi har varit nära vänner länge och jag hade ingen aning om att hon var intresserad. En kväll när vi och några andra var i hennes morfars sommarställe så hade alla somnat utom oss. Vi bestämde oss för ett nakenbad, inget ovanligt, men den här gången kysste hon mig. Blev ganska chokad och gick in och la mig hos min pojkvän. Dagen efter skulle jag hem till Sverige, och jag pratade inte alls med henne den dagen. Visste inte vad jag skulle göra! Väl hemma började jag fundera ordentligt på hur jag egentligen kände. Hade aldrig tänkt så på någon tjej och verkligen inte på mina nära vänner. Men på något vis kändes det rätt när hon kysste mig. Efter 3-4 dagar ringde hon upp mig och bad om ursäkt för kyssen, jag svarade att det verkligen inte gjorde något och att jag bara blev chockad. Hon frågade om hon fick hälsa på och veckan efter kom hon till mig. Kändes rätt direkt! Vi träffas då och då, men hon bor ju en bit bort. Pojkvännen var inte helt nöjd, men han är fortfarande en god vän! :)
Svar på tråden Att kyssa en tjej