• wictoria

Stora badlakan/handdukar

Fia 28 skrev 2013-06-04 11:06:41 följande:
    På nätet. Googla!
    Seriöst?!! Du tror inte att jag har gjort det och provade att fråga här ifa det är någon som har ett tips om var man kan hitta??

• wictoria

De ska vara stora så det täcker solstolarna, dessa stora badlakan brukar finnas att köpa utomlands.

• wictoria

Eftersom jag har badlakan som är så stora men köpta utomlands och de börjar bli lite dåliga så skulle jag vilja köpa nya. Dessa är dock ej köpta i Sverige så därför ställde jag en fråga här om det fanns någon som visste nått om detta.

Hade glömt mitt lösen därav de två konton. 

• wictoria
    caaroline skrev 2013-06-04 11:22:57 följande:
    Men oj, man behöver inte låta så otrevlig när någon försöker hjälpa. Du hade väll ändå kunnat skriva att du sökt på internet redan om nu förslaget verka vara helt uteslutet att få råda om.

Jag jobbar själv på ikea och där finns iallafall inga sådana storlekar, tror att just denna storlek är svår att få tag på. 150x80 är det största som brukar finnas, och hittar du heller inga på internet så skulle jag råda dig till att sy dina egna.
    Fel av mej att inte skriva att jag hade googlat, trodde det var självklart att man gjorde innan man vände sig till andra sökvägar. 

Vet att de ska finnas att få tag på här i Sverige så är det någon som vet något om detta så säg tillSkrattande
  • wictoria
    Fia 28 skrev 2013-06-04 12:28:28 följande:
    Denna sida har enorma handdukar på 218 x 218cm, men tyvärr är de slut i lager och kommer mera i juni/juli. Beror ju på om du har bråttom eller inte.
    Tack för tipset men det blir för stortSkrattande
    Jag letar vidare...
Svar på tråden Stora badlakan/handdukar