Februari bebisar 2014 ;)
Hejsan! Kan jag hoppa in? :) jag plussade den 1 juni, och är nu i vecka 6... BF är den 5 februari :)
Hejsan! Kan jag hoppa in? :) jag plussade den 1 juni, och är nu i vecka 6... BF är den 5 februari :)
Tack :) ja, d är första barnet både för mig o min man :) d är både nervöst och förväntansfullt... Jobbigt att vänta på allt bara... Hehehe
Tack så mkt :)
Jag kan tänka mig det... Jag ska på inskrivning den 26/6, då går jag precis in i vecka 9 :) när ska du dit? :)
Okej :) ska bli intressant faktiskt :) det kmr kännas mera verkligt då tror jag :) Alla våra närmaste vet, vilket är ett10 tal personer... Men dem andra får veta runt vecka 12-13 :) hur gör ni? :)
Vad roligt att få se UL bilder och höra hur ni mår, lite roligt o se vilka skillnader det kan vara :P Jag är i vecka 15, (14+5), och gjorde KUB för några veckor sedan då allt var bra och bebis vinkade till oss det första den gjorde, det var lite roligt att se hur mkt den rörde sig, medan jag inte kände nånting, hehe Nästa UL den 16/9 hoppas jag på att få veta könet, men det är ju sååå hemligt här i Norrköping :( Annars blir det privat klinik :) Sen vecka 4 har jag mått jättedåligt, inte kunnat sitta upp, inte kunnat äta, bara druckit vatten, och maten fick jag vinga i mig... Frukt var en bra Fördel, men har lätt för att spy som börjar bli bättre nu :) Har sammanlagt gått ner 8kg sen den 1 juni, vilket inte gör ngt då jag var lätt överviktig, är nu normal i vikten, så d känns bra :) Men illamåendet sitter i, hoppas på att d går över snart :)
Jag har känt vår lille pojke sen vecka 18, (17+2), varje dag sen dess och igår var pappa André hemma i rätt tid för att få känna den första sparken för hans del... Vilken lycka :)