Inlägg från: Frostälva |Visa alla inlägg
  • Frostälva

Februari bebisar 2014 ;)

Upptäckte förut idag att jag är gravid :D, reagerade väl inte så jätte mkt på att mensen var sen (den kan vara oregelbunden och jag påverkas lätt av stress), men så tänkte jag, att eftersom det är midsommar i morgon så är det ju alltid bra att dubellkolla (hellre 1 gång för mkt än att man inte kollar) så fick jag ett tydligt positivt test :D är jätteglad, och lite chockad.

bf blir runt den 14 feb :)

• Frostälva
    Tessou skrev 2018-10-13 19:22:42 följande:

Kikar in nästan 4,5 år senare..

Ser att många medlemmar i denna tråd är 'gröna' och alltså finns kvar som medlem. Själv är jag inte inne här så ofta, men hade tråkigt och bläddrade bland gamla trådar och blev lite nostalgisk..

Hur mår ni alla? Har det kanske kommit fler bebisar efter våra 2014? Själv är jag så nöjd och helt klar med barn.. Det räcker gott och väl med dessa två.

Inga syskon än.. studier kom ivägen. Men har en 5åring som gärna vill ha ett syskon, och det är planen.
    Tonight is the night when we travel into the heart of the unknown
  • Frostälva
    Tessou skrev 2019-05-16 20:48:11 följande:
    Ha ha, ja så kan det gå. Hur länge ska du studera?
    Var meningen att jag skulle ta examen nu om några dagar. Blev studieuppehåll (efterhängsna tentor och lite sånt) så förhoppningsvis nästa vår... om inget syskon kommer ivägen ;) he he he
    Tonight is the night when we travel into the heart of the unknown....
  • Frostälva
    Tessou skrev 2019-05-16 20:48:11 följande:
    Ha ha, ja så kan det gå. Hur länge ska du studera?
    Var meningen att jag skulle ta examen nu om några dagar. Blev studieuppehåll (efterhängsna tentor och lite sånt) så förhoppningsvis nästa vår... om inget syskon kommer ivägen ;) he he he
    Tonight is the night when we travel into the heart of the unknown....
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)