Inlägg från: Tuffsluffs |Visa alla inlägg
  • Tuffsluffs

Februari bebisar 2014 ;)

Hoppar in här! Är i v.11 bf den 11 feb! :)
    Väntar vårt 3:e barn, en efterlängtad litet plus som tog tid! :)
    Jag är 35 och kan också känna mig ganska ensam.. De flesta i min kommun som är gravida är runt 20 så jag känner mig skitgammal! :) :)

• Tuffsluffs

Jag bor i Oxelösund... Ca 10 mil söder om Stockholm. När jag väntade mitt första barn var jag 28. Då var jag och en jämnårig äldst i föräldrar gruppen. :) :) det är så olika!
    Det finns säkert andra 35 åriga gravida i min kommun men jag har ju inte riktigt "kommit ut" än... :)) det som är trist att man inte får vara med i nån föräldrargrupp- det gäller bara 1:à barnet hos oss! :((

Med mitt första barn hade jag också skit ont i höften/skinkan. Det var ischias nerven. Det gjorde skitont, kunde inte gå långt och ibland vek sig benet. Jag fick det tidigt runt v. 10-11. Hade det några veckor och sen gick det över! Hoppas det går över för dig också Aprilbebisen!

• Tuffsluffs

Åååå va kul Hallonfrossa!! :)) jag är född i nyköping, arnö. Bodde 7 år i Skåne när jag pluggade och där hittade jag min underbara sambo! Flyttade upp, och då till Oxelösund, för 7 år sen. :))
    Ska du göra Nupp/kub test?? Min barnmorska tyckte inte alls det var nödvändigt. Hon sa att vi är bådar friska, finns inga sjukdomar i släkten, våra två barn är friska, graviditeterna har varit bra... Men jag är ändå sugen... Men varit bortrest på semester, ska ringa Katrineholm på måndag.
    ð???ð???ð???

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)