Februari bebisar 2014 ;)
Hej,hoppar gärna in här också. 29 år och väntar 5 barnet (6e i skaran.)
Hej,hoppar gärna in här också. 29 år och väntar 5 barnet (6e i skaran.)
Helt underbart med barn :) och vilken glädje de har av varandra när de är lika i åldrarna :)
Nej men man kan tro att dom är ;) maken hade en dotter sen tidigare och jag två pojkar men tvillingar går i släkten :) kan tänka mig att det är mycket tankar kring att få reda på att det är två i magen :)
Men shit! Hur kan man vara så förbannat hungrig hela tiden. Äter mindre än vanligt portionsvis men hur ofta som helst!
Har en dotter född -12 :) de andra födda 03-05-05-10 :)
Ultraljud idag! Så spännande! Hoppas allt är som det ska :)
Många som ska på vul,ul eller kub :)
Hoppas det gått bra och går bra för er alla!
Själv ska jag på ultraljud i morgon igen kl 16.00. Hoppas jag får lite mer exakt bf då.
Ni som har varit gravida innan ett par ggr hur känner ni bebis nu? eller känner ni något alls? ni som är gravida med första känner ni något? Här i magen kan jag både känna små rörelser och mini sparkar :)
Går in i v 16 på tisdag och full fart i magen :)
Vad lustigt att mitt datum kommit bort,den 17:e är det bf iaf :)
Hej på er! Har inte varit inne på länge här nu. Hoppas alla mår bra. Idag var jag på ultraljud där jag fick veta att moderkakan låg i framvägg,men vad gör det,känner bebis hur väl som helst :)
Så roligt när bm tom spelar in hjärtljud och säger att det är sällan hon ser en sån perfekt bebis,som hämtat ur en skolbok,allt perfekt! Underbart :)
Fick även veta att det är en pojke som sparkar på mamma!
Wie :)