Februari bebisar 2014 ;)
Många februaribebisar!! :D
Många februaribebisar!! :D
Vi funderar på att handla lite grejer då barnens hus här där vi bor har utförsäljning.. :) Men kläder osv tror jag att vi väntar med ett tag till.. vår dotter har ju en hel del kläder..och även hennes 5 kusiner :) Vi skickar runt kläderna bland allihop hehe.. (inte sådana som är jätteslitna dock :P)
Vilka fina magbilder ni lägger upp!:) Själv går jag in i vecka 16 imorgon och min mage är inte sådär stor än... men det kommer väl :)
Jag måste få kolla med er andra... sedan en tid tillbaka har jag fått som kramper/ilningar i ljumskarna.. det kan komma när som helst, även på natten om jag bara ska vända på mig i sängen.. gör riktigt ont faktiskt.. Är i vecka 16 nu.. är detta normalt?? Fler som känt så?
Vilka fina bilder!:)
Hur ofta har ni andra träffat bm sedan inskrivning? Jag har inte gjort mitt andra besök än.. har räknat ut att det kommer ha gått över 10 veckor sedan inskrivning tills jag får träffa henne igen.. funderar på att ringa min bm och höra om jag inte kan komma en vecka tidigare (då jag blev framflyttad en vecka på KUB ultraljudet, bebis var större än väntat). Men det kanske kvittar? Min svärmor berättade att hon fick gå en gång i månaden även fast hon fött tidigare.
Måste även tillägga att jag måste ha någon blandning av foglossning och ischias... :S inte skönt och det måste ju se rätt så roligt ut när man går och säger "aj!" emellanåt när man är ute bland folk ;P
Va skönt att allt såg bra ut !:) Vet hur det känns o få bruna flytningar.. jag fick det i vecka 7 lr så.. man blir ju orolig!!
Imorgon ska jag (efter om och men) få träffa barnmorskan för blodprov och lyssna på hjärtljud. Har haft extreeem huvudvärk i 3 dagar (och även dagarna innan) som inte släppt det minsta.. och jag är inte den som brukar ha sån extrem värk.. vill gärna kolla upp så alla värden ser bra ut.. behövde nämligen knapra mkt järntabletter med första barnet.. kanske behöver öka dosen även denna graviditet, vad vet jag.. men barnmorskan som jag fick prata med lät väldigt otrevlig och avbröt mig i telefon hela tiden.. men tillslut fick jag prata och få henne att boka in en träff med min barnmorska... herregud säger jag bara..