• AC24

Februari bebisar 2014 ;)

caaroooline skrev 2013-06-18 08:32:30 följande:
    Ja så nu får tiden gärna gå fortare ;) vilken vecka är du i nu? Svått å hålla rätt på alla ;)
    Hehe eller hur :) Om jag har räknat rätt så är jag i vecka 5 (4+1). Fick missfall förra året i april i vecka 8 så man är ju rätt nervös den här gången... 
  • AC24
    caaroooline skrev 2013-06-18 08:36:39 följande:
    Tråkigt med missfall, hoppas det går vägen denna gång. Jag fick missfall i mars i vecka 4+1, så är också lite smått orolig. Men är "glad" att de kom så tidigt. Men nu hoppas jag att denna vill stanna :)
    Ja visst är det tråkigt med missfall :( Jag fick en tid nu 17e juli till MVC :) Hon undrade om jag ville boka in en tid hos en annan barnmorska eftersom 17 juli låg så långt fram.. fast vecka 9 är väl inte så långt fram? :P tycker det passar bra :) vill gärna ha samma barnmorska som jag hade med min dotter som är född -10 
  • AC24
    aprilbebisen skrev 2013-06-18 12:52:27 följande:
    Va roligt,  att du tog testet :) Grattis igen.. 

Tack! :)
  • AC24
    Mirakel2014 skrev 2013-06-18 22:46:58 följande:
    Äntligen, väntar nr3 en riktig sladdis trots att vi velat länge.
    Grattis! Va kul :) När har du BF?
  • AC24

Åååh jag sitter och filurar på gravid-rim alt om det finns nån snapsvisa där man avslöjar hemligheten ;) Nån av er som är bra på sånt?! Ska ju avslöja den stora hemligheten på midsommar :) Lite kul om man drar upp en "ny" snapsvisa hehe...

• AC24
    elinos01 skrev 2013-06-19 15:12:02 följande:
    Hah, vilken rolig idé! :D
    Hehe lr hur! Tyvärr har jag inte hittat några snapsvisor.. men jag tänkte att man kanske kunde lägga en lapp under mammas och min svärmors tallrik och be nån av dem att läsa upp det här rimmet:"Strax efter alla hjärtans dag
    Kommer ni få ett kort på lilla jag
    Än så länge är jag bara 7 millimeter
    Och ingen vet ens vad jag heter..."

Egentligen stod det såhär från början:

"Strax efter alla hjärtans dag
    Kan ni sätta in ett kort på lilla jag
    Än så länge är jag bara 3 centimeter
    Och ingen vet ens vad jag heter..."

Men vi har inga fotoramar, och kommer förmodligen inte hinna köpa det innan fredag heller då vi har fullt upp med annat, plus att svärmor och svärfar kommer imorgon :P (dem bor 4 timmar bort)

Jag bytte ut 3 cm mot 7 mm eftersom jag kommer gå in i vecka 6 på måndag hehe.. 
  • AC24
    caaroooline skrev 2013-06-19 20:42:23 följande:
    fixade ihop ett vykort idag som kmr landa i mamma å pappas brevlåda nästa vecka. tog en bild på hur bebisen ser ut nu i vecka 6 eftersom jag kmr vara i vecka 6 när dom får det. sen skrev jag - Nu ser jag ut som en räka, men under min 9 månaders långa semester kommer jag växa till mig. förhoppningsvis ses vi i Februari. så hoppas dom blir glada ;)
    Va kul med en bild på ett vykort :) Kommer ni inte fira midsommar ihop eller vill du bara vänta med att berätta tills nästa vecka?
  • AC24
    MissFörstånd skrev 2013-06-19 15:31:23 följande:
    Hejsan!

Plussade för en vecka sedan. Blir vårat tredje barn, inte planerat men ack så välkommet . Bf 18/2 (om någon vill skriva in mig i listan). Har barn födda -07,-12 så det blir ganska tätt nu. Är i v 6 (5+0) idag.

Grattis till er alla
    Hej och grattis!:) Kul med flera som tittar in här :)
  • AC24
    Sanna011 skrev 2013-06-19 22:09:53 följande:
    Hej, här hoppar jag in! Väntar första barnet med två år av försök och ett missfall bakom oss! Hoppas verkligen Den här vinnaren vill stanna kvar i magen :) har BF 24 feb!
    Hej! Grattis! Va kul :) Vi håller alla tummar och tår att det går bra den här gången :)Vi har en dotter född -10 och ett missfall efter det förra året, så vi e också lite nervösa...
  • AC24

Med min dotter så gjorde jag VUL i vecka 11.. dem sa att det inte gick att se på UL då... :)

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)