Inlägg från: aprilbebisen |Visa alla inlägg
  • aprilbebisen

Februari bebisar 2014 ;)

Idag har jag gått in i vecka 15 woho det går undan :D

• aprilbebisen
    inebrine skrev 2013-08-14 12:00:05 följande:
    Hej får man vara med här 😀 jag har följt tråden den den starta men har inte velat skrivit förrän nu . På grund av att jag hade en blödning i v10 och en i v 11 vara dock bara en dag och alla symtom kvar . men va in till gynakuten vid andra blödningen men fick ingen hjälp på grund av att dom inte hade några tider förrän om tre veckor men fick även ingen tid då . då nu väntar vi på rul som är 25/9 har nu gått in i v14 och kan känna lite fisk sprattel . Så lite lugnare känns det nu Plus att jag fortfarande mår illa men det är betydligt bättre en förut . Har även en dotter född 2011
    Hej, grattis och välkommen. Jobbigt med blödningar men skönt att du har alla symptom kvar och tom känner den lilla :) vad konstigt att dom inte kollade något på gynakuten ska du ju kunna ta det på en gång om det är akut och vid blödning ska dom väl kolla? tråkigt med sånt bemötande på vården. hoppas det fortsätter bättre
  • aprilbebisen
    pilli skrev 2013-08-14 13:50:20 följande:
    Hoppas det är okej att jag hoppas in här :)
    Är gravid med andra barnet nu i v.13 bf 23 februari.
    Första barnet blev en ängel i v.35 då jag fick havandeskapsförgiftning med kramper så vi håller tummarna på att detta slutar bättre. 

Var inne på akuten igår för högt blodtryck och fick även se Mini på ul snabbt som låg och sprattla. Känns skönt att veta att den lever :) Ska iväg på UL nästa vecka så det ska bli spännande!
    Klar det är okej :)
    Grattis till graviditeten och beklagar verkligen det som hände din lilla ängel :( det ska inte behöva hända någon och hoppas verkligen att det går mycket bättre denna gång. {#emotions_dlg.flower} 
  • aprilbebisen
    Mamma1978 skrev 2013-08-15 08:33:32 följande:
    Så där då har jag ögnat igenom vad som skrivits under veckan Välkommen ni nya! Idag går jag in i v 16, helt otroligt, trodde jag aldrig när jag hade blödningarna i midsommarhelgen. Känt av fisksnärtarna allt tydligare och oftare nu i helgen, så mysigt
    Cecilia-98 Filip-04 och lillbus BF 140205

Men va härligt att känna mer och mer. Tycker tiden går otroligt fort tycker det va nyss som jag va i vecka 6 och är re
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-08-17 16:09:04 följande:
    Hoppas ni har det underbart på semestern och att allt går bra för er :)

Ja vi har haft det jätte bra vart o nyköping oxh Norrköping träffat familj :) sitter i bilen på g till min bror ska hämta hans hund och vara hundvakt :) hur har du det?
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-08-18 12:31:24 följande:
    haha Nyköping bor jag ;) jo vi mår bra här hemma :D skönt att höra att ni har det kanon :D 

Jaha det va ju jätte mysigt där en söt stad :)
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-08-18 12:46:29 följande:
    ja det är en lagom stor stad :) Men tyvärr blir den lite tråkig i längden :-/  

Aha vi åkte till stendörren först sen käkade vi lunch i Nyköping så var ju inte där så länge. Men tjatar redan på sambon att vi ska flytta mellan Nyköping och Norrköping :) jag gillar att det finns så mycket natur.
  • aprilbebisen
    Michaela94 skrev 2013-08-18 13:08:27 följande:
    Vad roligt att få se UL bilder och höra hur ni mår, lite roligt o se vilka skillnader det kan vara :P Jag är i vecka 15, (14+5), och gjorde KUB för några veckor sedan då allt var bra och bebis vinkade till oss det första den gjorde, det var lite roligt att se hur mkt den rörde sig, medan jag inte kände nånting, hehe Nästa UL den 16/9 hoppas jag på att få veta könet, men det är ju sååå hemligt här i Norrköping :( Annars blir det privat klinik :) Sen vecka 4 har jag mått jättedåligt, inte kunnat sitta upp, inte kunnat äta, bara druckit vatten, och maten fick jag vinga i mig... Frukt var en bra Fördel, men har lätt för att spy som börjar bli bättre nu :) Har sammanlagt gått ner 8kg sen den 1 juni, vilket inte gör ngt då jag var lätt överviktig, är nu normal i vikten, så d känns bra :) Men illamåendet sitter i, hoppas på att d går över snart :)

Jobbigt att må så dåligt men skönt att det börjar bli bättre :)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)