Inlägg från: Anonym (Jenny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jenny)

Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!

Alla män kollar inte på porr, t.ex. min sambo. Frågade han och han sa nej, och han skulle inte ljuga för han vet att jag skiter i om han kollar på porr eller inte, vad skulle det spela för roll? Eller jo om han kollade på porr istället för att ligga med mig förstås.

Sen undrar jag om ni har funderat på om nån av era karlar/kvinnor kanske har nåt fysiskt problem de inte vågar tala om? Alltså om orsaken att de inte vill ha sex är för att de helt enkelt inte vet att det kommer att gå?
    T.ex. någon man som har börjat få svårt att få upp den eller så? Kan ju ställa till det riktigt jävligt, har förstått att det oftast är mycket psykiskt tungt.

Ta ett seriöst samtal igen med era partners och bättrar det sig inte så ska ni nog fundera på om ni ska fortsätta i förhållandet, barn eller inte. Barnen blir ju inte lyckligare av att ha föräldrar som bor tillsammans som ändå inte är lyckliga tillsammans.

Hoppas i vilket fall det ordnar sig för er! 

Svar på tråden Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!