Inlägg från: Anonym (så fjantigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (så fjantigt)

Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!

Anders 386 skrev 2013-06-05 07:22:32 följande:
    Ett exempel på hur illa det kan gå när en kvinna inte fattat hur en man fungerar. De män som påstår att dom aldrig kollar porr ljuger eller är ointresserade av sex överhuvudtaget. (Det sägs att det finns undantag, men kanske dom också ljuger??) Tyvärr tror jag inte den partner finns som motsvarar dina förväntningar. Existerar bara i din fantasivärld.

Det här är bara så fjantigt att skriva, precis som att alla män skulle vara likadana och som att alla män ens skulle gilla porr. Män är väl fortfarande individer? Jag är iaf helt säker på att min kille inte tittar på porr, så ditt uttalande stämmer tyvärr inte. Jag och min kille har haft den diskussion där jag frågat honom om han tittar på porr, men det gör han inte (jag märker direkt när han ljuger för mig) så nej han tittar inte på porr. Men han tittade på porr någon gång i månaden (dvs mycket sällan) innan vi vart ihop.
  • Anonym (så fjantigt)
    Anonym (30årig man) skrev 2013-06-06 11:50:09 följande:
    tycker att det är lite komiskt att det alltid är kvinnor som säger att just deras man inte kollar på porr och alltid män som säger att "alla" män kollar på porr...

vist är vi som individer olika men i det stora hela så fungerar vi likadant...

Alla män fungerar inte likadant i det stora hela. Det finns större skillnader inom könen än mellan könen. Jag vet att min kille tittat på porr förut och han har också sagt att han inte är särskilt intresserad av det då han tittat så sällan som singel. Nu tittar han inte alls då jag inte vill det och då han inte har något behov av det.
  • Anonym (så fjantigt)
    Anonym (30årig man) skrev 2013-06-06 14:47:38 följande:
    vilken tur du har som har hittat en man som är exakt lika sexuell som dig och att han inte tänder på att se andra kvinnor nakna...

antingen så har du rätt å han är en av dom få som inte nyttjar porr eller så har jag rätt å då ljuger han för dig, antagligen för att han inte vill såra dig...

själv så tror jag att den ända som med säkerhet kan säga bu eller bä är din karl... 

Så bara för att min kille inte tittar på porr så är han exakt lika sexuell som mig och tänder inte på andra nakna kvinnor? Du vet att man kan runka utan att titta på porr va? Jag har ingen aning om min kille är exakt lika sexuell som mig eller om han tänderpå andra nakna tjejer eller inte, men jag vet att han inte tittar på porr för jag vet att min kille adlrig skulle ljuga för mig, precis som jag aldrig skulle ljuga för honom. 

Det kanske är få killar som aldrig tittar på porr (iaf singlar) men när de blir tillsammans med någon som inte vill att de ska titta på porr så stämmer inte den statistiken längre.   
Svar på tråden Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!