Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!

Jag känner på något vis igen mig i tråden, men skillnaden är att jag inte är den som tar initiativ till sex.
    Min kille vill ha mer sex än vad jag vill vilket på något vis verkar ha lett till en ond cirkel. När jag bara vill mysa och vara nära så blir han sexsugen, vilket är ganska jobbigt när man själv inte alls är sugen. Oftast behöver jag ett väldigt långt förspel med mys och gos innan, medan pojkvännen är ganska rakt på sak, annars hinner han tappa lusten. Så vi hamnar liksom i otakt vilket har lett till att jag undviker gos och närhet för att inte riskera att han ska bli kåt när jag inte vill...

• Anonym (O)
    Anonym (Jodå) skrev 2013-06-05 20:45:07 följande:
    Varför är det jobbigt att han är sugen när du inte är det? Det är väl bara att berätta det?

Pratar inte folk med varandra..? Måste man bli ledsen för att den andra inte har lust, om den annars har det? Då är det ju inget fel på en iaf. Bara att man är osynkade.
    Jag tycker i alla fall att det är väldigt jobbigt och påfrestande att neka honom sex nästan varje gång han är sugen. Särskilt när det oftast beror på att jag gör honom sugen. Vi pratar med varandra, men jag märker ju att han blir besviken.
Svar på tråden Vi som lever med en partner som aldrig tar initiativ till sex - Här stöttar och peppar vi varandra!