• mjölaren

AngieT VS MrsPenn, Who's the queen?

Både AngieT och MrsPenn påstår att de är drottningar här på familjeliv, men det kan bara finnas en queen. Vem är det?

Personligen så tycker jag bara det är pinsamt att säga att man är drottning över några/något, och vem vill vara Drottningen över folket på FL!?! Kom igen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-04 21:13
    Jag är kär i Angie och Penn.
    Jag kan bara inte hjälpa det men jag får stånd och hård kuk varje gång jag tänker på dom.

Linda gör så att det darrar till i mina byxor också.

I LOVE YOU GIRLS.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden AngieT VS MrsPenn, Who's the queen?
  • MrsPenn
    Kratos skrev 2013-06-10 21:55:05 följande:
    Vad? Jag har aldrig någonsin ens hört något om att jag skulle spridit något i några facebook grupper.
    Däremot anklagade du mig för att stalka folk, att utnyttja andra för att ta reda på information om vissa.

Ja jag räknade ut vem RG var, för hon var syntes som nytillagd vän hos den person jag var vän med, dum som hon var använde hon exakt samma bild på FL som på FB och ioch med att det inte var någon vanligt förekommande bild så var det inte så där jättesvårt att dra slutsatsen. 
    Anklagad för att vara 90% av alla anonyma på forumet som skrev glopord osv till andra, men det är ironiskt att du hade den ideen ens eftersom jag aldrig skrev anonymt och var en av anledningarna till att alla bråkade med mig. 

Jag skiter fullständigt i vem som spridit något, jag har hävdat hela tiden att jag inte brytt mig eller hade minsta intresse i de flesta här. Någon ursäkt hade jag inte sett tidigare, tvärtom så motbevisade jag dig i en sak i PM och det enda du gjorde du var att vara tyst. 

Men nog om det, jag glömmer det nu och hoppas det inte händer igen utan konkreta anledningar. 
    URSÄKTA, men jag skrev inte till dig
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • Kratos
    Naiw skrev 2013-06-10 22:04:24 följande:
    Och...grejen är...att Angie är nog den enda av "tjejerna" som orkar bemöta dig. Var glad för det. Du behöver alla vänner du kan få. Och det menar jag. 
    Grejen är att jag är van vid personer som är någorlunda normala, det går att skoja med utan att de är sura i två veckor.
    Som inte anser att de kan göra vad som helst så snart de känner sig svikna (och gud vet vad du känner dig sviken över, skämta vid fel tillfälle = du är djupt sårad, går man med på FL så har man 5 minuter att avregga sig på när man väl gjort det så kräver du att man reggar en ny användare och ber dig om ursäkt. Svarar man inte på SMS inom 5 minuter så ignorerar man dig. Säger jag att jag vill fokusera på jobbet när jag jobbar så ignorerar jag och mentalt misshandlar dig.) 

Ge dig nu innan jag blir riktigt förbannad på dig. Du har själv valt den här situationen jag lämnade dig I FRED för det sista du skrev till mig när jag önskade dig trevlig nationaldag var att jag INTE skulle skriva till dig mer för jag var opålitlig och ointressant. Det har jag heller inte gjort, vem dyker upp som ett brev på posten och har snott mitt alias som jag haft privat i över 10 år, vem är det som sätter igång och försöka förolämpa mig med osanningar. Sedan säga att du förväntar dig ärlighet, du kan gräva i din sandlåda själv nu. 

• MrsPenn
    Enominanimus skrev 2013-06-10 22:00:53 följande:
    Ingen som vet, ingen som vet. Den finns vad jag vet om på tinypic på tre olika adresser, imgur på två olika, photobucket och instagram på en var, Facebook i två grupper och i en tråd på Flashback. Det kallar jag starkt jobbat. 
    bullshit. JA den finns på Tinypic. BEVISA RESTEN. LÄNKAR, NU!!!
  • MrsPenn
    Enominanimus skrev 2013-06-10 22:09:11 följande:
    Det här var ju lite dubbelt.
    Nej verkligen inte. DU vet ju inte vad som hänt. så håll dig utanför. Tack.
  • Orcha

Vänta ett tag - jag tänkte byta nick till:

"fakkinghellsåkuljagärpåettforum"

Fast innan jag gör det så avreggar jag mitt nuvarande.

Och alla som inte protesterar nu hamnar i min svarta bok.

*facepalm*

Till er övriga ofjantar, Skål?

Make love, not english quotes...
  • Naiw
    Kratos skrev 2013-06-10 22:10:25 följande:
    Grejen är att jag är van vid personer som är någorlunda normala, det går att skoja med utan att de är sura i två veckor.
    Som inte anser att de kan göra vad som helst så snart de känner sig svikna (och gud vet vad du känner dig sviken över, skämta vid fel tillfälle = du är djupt sårad, går man med på FL så har man 5 minuter att avregga sig på när man väl gjort det så kräver du att man reggar en ny användare och ber dig om ursäkt. Svarar man inte på SMS inom 5 minuter så ignorerar man dig. Säger jag att jag vill fokusera på jobbet när jag jobbar så ignorerar jag och mentalt misshandlar dig.) 

Ge dig nu innan jag blir riktigt förbannad på dig. Du har själv valt den här situationen jag lämnade dig I FRED för det sista du skrev till mig när jag önskade dig trevlig nationaldag var att jag INTE skulle skriva till dig mer för jag var opålitlig och ointressant. Det har jag heller inte gjort, vem dyker upp som ett brev på posten och har snott mitt alias som jag haft privat i över 10 år, vem är det som sätter igång och försöka förolämpa mig med osanningar. Sedan säga att du förväntar dig ärlighet, du kan gräva i din sandlåda själv nu. 

Ja du. Det man sår får man skörda. Jag tänker iaf aldrig lämna ut dig mer än såhär. Jag skrev ett inlägg en gång på Kiv (ett långt ett) om hur det verkligen var att vara din nära vän. Det ångrar jag nu. Men jag tänker aldrig skriva det någon annan stans. Never.
  • SweeneyToddy

Både AngieT och Jelly är dramaqueens.

Så båda två vinner, yay!

• Kratos
    MrsPenn skrev 2013-06-10 22:10:23 följande:
    URSÄKTA, men jag skrev inte till dig
    Nej okej. Då anser jag fortfarande du är ett riktigt nöt.
  • MrsC74

Det här är som att titta på en såpopera. Man fattar inte riktigt vad som händer , samma saker upprepas och det är spännande fast man inte vill erkänna.
    Jag kan inte sluta titta ( läsa ) helt enkelt :)

Svar på tråden AngieT VS MrsPenn, Who's the queen?