Naiw skrev 2013-06-10 22:04:24 följande:
Och...grejen är...att Angie är nog den enda av "tjejerna" som orkar bemöta dig. Var glad för det. Du behöver alla vänner du kan få. Och det menar jag.
Grejen är att jag är van vid personer som är någorlunda normala, det går att skoja med utan att de är sura i två veckor.
Som inte anser att de kan göra vad som helst så snart de känner sig svikna (och gud vet vad du känner dig sviken över, skämta vid fel tillfälle = du är djupt sårad, går man med på FL så har man 5 minuter att avregga sig på när man väl gjort det så kräver du att man reggar en ny användare och ber dig om ursäkt. Svarar man inte på SMS inom 5 minuter så ignorerar man dig. Säger jag att jag vill fokusera på jobbet när jag jobbar så ignorerar jag och mentalt misshandlar dig.)
Ge dig nu innan jag blir riktigt förbannad på dig. Du har själv valt den här situationen jag lämnade dig I FRED för det sista du skrev till mig när jag önskade dig trevlig nationaldag var att jag INTE skulle skriva till dig mer för jag var opålitlig och ointressant. Det har jag heller inte gjort, vem dyker upp som ett brev på posten och har snott mitt alias som jag haft privat i över 10 år, vem är det som sätter igång och försöka förolämpa mig med osanningar. Sedan säga att du förväntar dig ärlighet, du kan gräva i din sandlåda själv nu.