Inlägg från: majflickan |Visa alla inlägg
  • majflickan

Att acceptera?!

Är det bara jag som har svårt att acceptera allt som exet o hans nya gör, de dundrar på sin relation i 180, jag o exet har 2 barn o hans nya en... Jag tycker saker o ting är jättejobbigt, varför ska jg acceptera allt? Att de nu ska flytta ihop 50 meter från mig kan ja väl inte säga så mycket om men att de sätter hennes son på min dotters förskola o inget säger då tycker jag de går för långt! Men pratar man med andra s säger de bara att de är bara att stå ut/att acceptera...

Är jag den ända som har svårt att acceptera sånt här? Verkar så... Hur kan alla andra ta så lätt på det?

• Svar på tråden Att acceptera?!
  • majflickan

Ja i början funka det väl tills hon kom in i bilden, att han inte har något innanför pannbenet visste jag men trodde hon hade. Att barnen har en mamma verkar de glömt bort nu

• majflickan

Deras pappa o den nya har de eftersom de inte delar med sig av saker som berör barnen

• majflickan

Vi har alltid bott nära så det är hon o hennes son som flyttar dit. Jag är glad han träffat någon, å jag hade hoppats på att han kanske skulle bli lite smartare av det men icke... Jag vet att jag inte kan göra en sak, men att han inte berättar saker för mig gör mig riktigt ledsen faktiskt...
    Jag har tidigare eg styrt honom, när vi levde ihop så gjorde han alltid som jag sa, en sak jag tröttnade på med honom, å visst när det tig slut så blev de väl att man fortsatte, vi levde ändå ihop i drygt 6 år... Men jag försöker verkligen nu att inte "kontrollera" men pga det så berättar han ju inget heller, å då menar jag om saker som rör barnen. Det har varit många småsaker de sista som han borde sagt men inte gjort...

Svar på tråden Att acceptera?!