• Rottiss

Födelsedagspresent till blivande fyraårig pojke som gillar Blixten och dinosaurier?

Har ni något förslag? En födelsedagspresent till en blivande fyraårig pojke som gillar Blixten McQueen och dinosaurier? 

• Svar på tråden Födelsedagspresent till blivande fyraårig pojke som gillar Blixten och dinosaurier?
  • MajaMu

Böckerna "Massor av dinosaurier" och "Varning för köttgänget" är roliga faktaböcker om dinosaurier för mindre barn.

• cosinus

Det fanns iaf förr pärlplattor med mönster så man kunde bygga både med blixtentema och dinosaurieteman.

• YokohamaNr2

Min son har en dinosauriebok med en massa pyssel i, det är klistermärken, en mask man kan göra och ett dinosaurieskelett som ska byggas ihop, det är som en serie med böcker om allt möjligt, vi har dinosaurier och hajar

När det gäller blixten har vi en annan bok som har varit populär och det är en bok, som man kan öppna och i finns en plastmatta och en massa små blixtenbilar från blixten 2. Mattan har de olika scenerna, japan, london osv.

Nu bor vi i England men dessa har säkerligen blivit översatta

• Furstinna

Playmobil med dinosaurietema.

• Mumin80

Det finns ju massor, både bilxten- och dinosauriegrejer i alla leksaksaffärer. 

Finns ju t.ex. blixten-duplo, om han inte är för gammal å ska ha lego istället.  

• Sandra1990a
    Rottiss skrev 2013-06-06 07:52:59 följande:
    Har ni något förslag? En födelsedagspresent till en blivande fyraårig pojke som gillar Blixten McQueen och dinosaurier? 
    Jag har en son som med gillar dinosaurier och blixten.. fast nu e det mest dinosaurier och hajar :P
    Köper massa leksaker med dinosaurier eller målarböcker :) Senast va vi till och med i Eskilstuna för att gå på det där med dinosaurier :P Sen köper jag leksaker han kan ha i badet med figurerna han just tycker om :)
Svar på tråden Födelsedagspresent till blivande fyraårig pojke som gillar Blixten och dinosaurier?