Bäst betalda extrajobbet?
I höst ska jag plugga och kommer då behöva jobba ihop ca 4000 kr/mån på extrajobb för att det ska gå runt bra! Och där jag såklart kan jobba lite mer över jul och sommar men det lär inte va problem nånstans att få jobba mer under dom perioderna. MEN där jag jobbar nu t ex måste jag jobba ca 35-40% (och man kan väl bara jobba 25 eller 50?) för att tjäna ihop 4000 kr/mån och jag ska ju plugga heltid. Borde finnas ställen där man tjänar bättre än 111 kr innan skatt (och får ingen ob eller provision då jag ej får sitta i telefonen när jag jobbar mindre än 50%) och dessutom är bättre arbetsplats än där jag är nu där man t ex har chans att jobba längre pass och med bra OB och därmed få högre lön = färra pass och lika mycket pengar. Och där det är hyfsat lätt att få jobba typ 25% eller timmar.
Vet ju personlig assistent och äldreboenden men det verkar va rätt kass lön där också så vet inte om det är nå bättre än där jag är nu då förutom att det är mer OB antagligen. Men finns det andra bra "extrajobb" där man tjänar ok?!