• Camilla P

Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen

Hej,

Jag var på mitt första ultraljud igår hos Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen och jag kände att jag ville dela med mig av min erfarenhet här. Eftersom det är min första graviditet så känns allt väldigt nytt och spännande, så jag och min man var lite nervösa innan vi kom dit. I vilket fall som helst måste jag säga att allting var perfekt, allt såg bra ut med vårt barn och vi kunde inte vara lyckligare än vad vi är nu Glad Barnmorskan berättade och förklarade när vi såg våran prinsessa, en helt fantastisk upplevelse!
    Om ni funderar på vart ni vill göra ert ultraljud så kan jag säga att jag rekommenderar dem starkt. Vi blev mycket väl bemötta på ett professionelt och trevligt sätt och det var lugnt och mysigt med ljus på rummet. Nu längtar vi om möjligt ännu mer!!! Hjärta

Varma kramar,
    Camilla 

• Svar på tråden Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen
  • anneliemagnusson

Måste hålla med! Vi gjorde både kub och rul där, och är jättenöjda! Härlig personal som anstränger sig till det yttersta för att miljön ska bli trevlig. Vi köpte en dvd från rul, och jag måste säga att jag är nöjd som bara den över filmen vi fick, barnmorskan lyckades fånga några av de bästa scenerna vår bebis ställde till med, haha.

Kan varmt rekommendera Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen!! Skrattande

Svar på tråden Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen