• lia76

är det en pojke tro... de ville inte säga till 100%

hallå. gjorde ett rutin UL den 25 april och ville då ta reda på könet. Hon sade att det ser ut att vara en pojke men ville inte säga till 100% om det verkligen är det. Så vad tror ni? Ser ju ut som en liten snopp, men kan ändå vara en flicka.

db.tt/GPRatLrL

(=
  • Svar på tråden är det en pojke tro... de ville inte säga till 100%
  • lia76

Ja det var också något jag tänkte på... att den sitter så högt upp... men h*n sträcker ut benen och magen är en liten bit ovanför så den är inte mitt på magen...

(=
  • viseversa

Spelar ingen roll hur ungen sträcker på sig. Snoppen sitter fortfarande mellan benen vilket det du ringat in INTE gör.

• lia76

Men vad är det då som sticker fram där... För ovanför sitte rmagen, och man ser navelsträngen från naveln. Sen nedanför det som sticker ut. Om det inte är en snopp (eller om det nu kan vara svullna blygläppar på en flicka) vad är det då isåfall. För enligt hon som utförda ultraljudet så ser det ut som en snopp och pungen nedanför

Är ju lite mysko kan jag ju tycka, för jag är inne helt på er linje att den sitter så högt upp...
    Aja märks i slutet av september/början av oktober som tittar ut.
    Skulle det bli en flicka så har jag massvis med kläder då jag har två flickor sedan tidigare... Pojkkläder ha rjag inga så jag får plocka ut de kläder som är lite mer neutral.

Försöker googla efter ultraljudsbilder m.m. och får så mycket olika information. Ser man något är den en pojke annars är det en flicka. Även om man ser något och de tror det är en pojke så kan det komma ut en flicka. På ultraljudsprotokollet jag fick med mej hem så skrev de iallafall G (Gosse).

Men som hon sade på ultraljudet så ville hon inte säga till 100% om det var en pojke.

(=
  • lia76

Någon mer som har åsikt om vad det kan tänkas vara?

(=
  • wakkie

ser ut som snoppen, har 6 söner o har vid många tillfälen på UL just sett snorren i den vinkeln. =) grattis!

Svar på tråden är det en pojke tro... de ville inte säga till 100%