Inlägg från: jenny7906 |Visa alla inlägg
  • jenny7906

Dödsångesten över barnvagnsköpet

Vi har en brio happy med lufthjul (alla fasta) och liggdel och sittdel separat. Vi är jättenöjda m vagnen och bebisen sover som en stock däri. Fördelen med en hårdlift är att den är rymlig och kan användas som resesäng, Det är ett härligt gung i vagnen och är enligt min mening det bästa alternativet för grusvägar. Brio är lite högre än Kronan t ex och det har ju både för- och nackdelar när man lyfter ur barnet från vagnen.

• jenny7906

Jag hade "brio happy" som bevakning på blocket i ett par månader, men eftersom jag är en sån där som gör tokmycket research innan jag gör ett dyrt inköp så visste jag exakt vad jag ville ha, färg var minst viktigt men funktionsmässigt var det viktigt med rätt typ av chassi, handtag, hjul etc. Men så dök aldrig den där annonsen upp med exakt det jag ville ha, så då blev det en helt ny vagn istället.
    Eftersom jag nu har köpt exakt den jag ville ha så har jag inget behov som många andra att hänga på blocket och köpa på mig fler vagnar som värsta barnvagnsjunkien.

Svar på tråden Dödsångesten över barnvagnsköpet