• Ankanramsta

Hjäääälp!

Nej men batteriet är slut eller urladdat..annars hade det funnits ström..prova kabla igång den med en annan bil.

• Ankanramsta

Prova att ta en stor skruvmejsel och tjuvakoppla startmotorn..det brukar vara tre kopplingspunkter där dom grova kablarna går på..vet iofs inte hur trångt det är på en ford..om ni kan prova: LÄGG UR VÄXEL OCH DRA ÅT HANDBROMSEN!! Har nästan kört över mig själv en gång........

• Ankanramsta

Har ni provat lyft av batteripolerna? Min bil har jävlats pga dålig kontakt på batteripolerna..som tur är så är det en diesel :)

• Ankanramsta

Ok...nja..börja med att lägga ihop 2 av dom..min volvo var så att det funkade att lägga ihop 2 i början men på slutet fick man lägga ihop alla tre...finns bild på google..sök på "tjuvkoppla startmotor" har ni mätt på startmotorn när tändningen är i startläge?

• Ankanramsta

Ok...nja..börja med att lägga ihop 2 av dom..min volvo var så att det funkade att lägga ihop 2 i början men på slutet fick man lägga ihop alla tre...finns bild på google..sök på "tjuvkoppla startmotor" har ni mätt på startmotorn när tändningen är i startläge?

Svar på tråden Hjäääälp!