Jag har ett par stycken, och nästan alla mina vänner har tatueringar. Och det jag har lärt mig och som jag tycker att alla borde tänka på innan man gaddar sig: Det ska inte vara något som någon annan hittat på. Man ska ha kommit fram till rätt grej själv, visst med inspiration. Men det blir aldrig helt hundra bra om man tar ett citat man "bara har hittat", för att man tycker att det låter bra. Ett citat man bara hittar måste man "smaka på" länge för att det ska kännas rätt även 6månader efter tatueringen.
Det många även gör "fel" är att dom tatuerar in något för att det är populärt just nu, idag är det många, framför allt killar som tatuerar in tribaler för att det är "snygg", så opersonligt enligt mig.

Den röda rosen har även varit populär ... 
Och den "fina" stjärnan ... 
Många bokar även en tid innan det helt är klart vad man vill ha och sen bestämmer sig till 100% när det är dags och då har dom lite panik istället för att ha tänkt igenom noggrant ..
Självklart vill man ha inspiration, men då är det oftast bäst att titta på färdiga tatueringar, istället för be andra om idér ur huvudet. Kolla in på gaddad.se så har du hur mycket tatueringar som helst!
Sorry för låt sidospår men, Mina (personliga, alltså ingen lag
) absolut bästa tips är:
1. Du ska komma fram till Själv vad du vill ha, med hjälp av inspiration, ingen annan ska "tala om" vad som är fint.
2. Gör inget som är populärt nu, det är "10 miljoner" till som ha likadana ..
3. Smaka på din ide länge innan du gör det. Den är lätt att få dit, men väldigt svår att få bort..
4. En tatuering som betyder något för dig (och jag tycker din ide är jätte fin med dina barn, men pratar allmänt också), dom flesta som har gjort ett par stjärnor tröttnar rätt fort ...
Bara ett par tips från mig
. Bilderna är lånade från google.se