• Malinwahl

Pseudotvillingar

Någon mer med pseudotvillingar som vill byta tips och trix? ????????

????
  • Svar på tråden Pseudotvillingar
  • Kontra

I september får vi vårt andra barn och det kommer då vara nästan 19 månader mellan dem. Så nästan psudeotvillingar . Men sim sagt, det är inte förrän i september så några tips har jag inte. Men tar tacksamt emot

• Grysan

Hur långt har du mellan barnen? Vi har 11 månader mellan våra. Mitt bästa tips är att försöka vara hemma tillsammans den första tiden. Vi var hemma tillsammans de första 8 månaderna.

• Lajkie

Jag har 15 månader mellan min tvåa och trea.
    Ettan är 22 månader äldre än tvåan.
    De har varit väldigt tajt alla tre, nu är de dock 6,4,3 år.

• Kontra

Oj, 11 månader :-0. Det var tätt på given! Förstår att ni är båda hemma, vad skönt att ni kan vara det.

• Dr Mupp

15 månader mellan ettan och tvåan. Tufft första året, men nu är det trevligt eftersom de har så stort utbyte av varandra. Så skönt att veta att de tex har sällskap på bussen. De är 9 (snart 10) och 8 år idag.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • lovea01

Vi har 15 månader mellan våra två här hemma och nu kommer väl 3:an snart hoppas jag så blir väl ca 17 månader mellan den yngsta och bebisen :) Det kan vara intensivt ibland men oftast så leker dom bra tillsammans och dom kommer nog ha mycket utbyte av varandra när dom blir äldre. Den äldsta tar hand om lillebror här hemna och är lite som en lillmamma, plockar undan efter han och håller koll, är rätt så noga med vad hon vet att han inte får göra hehe så det är kul :)

• Aaglars

18 månader mellan mina äldsta.
    Den är nu 3år (pojke) resp 4,5år(flicka). De är verkligen bästisar Hjärta

• nilam 74

har 18 månader mellan mina 2 äldsta,dom är idag 17 år resp 18 år och fortfarande taitha.

Svar på tråden Pseudotvillingar