• Tigrie

Bra och Billigt hotell i London?

Ni som Har Varit Där och bott på något trevligt ställe i London, inte allt för långt från centrum så att säga... Tipsa gärna! :D Det behöver ju inte var Mitt i, men det får gärna vara inom rimliga gränser ;)
    Vart bokade ni hotellet?
    Hur hittade ni det?

Jag vill ju gärna komma undan så billigt som möjligt, men jag vill ändå inte bo i ett ruckel ;) Haha!

• Svar på tråden Bra och Billigt hotell i London?
  • CarinaL26

Vad får ett rum kosta per natt? Lättare om man vet vilken prislapp du tänker dig.

• Tigrie

Oj.... Ja det vet jag inte riktigt. Jag kollade runt lite, och det verkade som man kunde komma undan med 3000:- för något vettigt? Det är 3 nätter.

• Erkki

Har du Coop-kort? Går att boka hotell med dem på coophotellpremie prisvärt!

• Tigrie

Erkki: vad är det för prisklasser då? Mycket rabatt eller? Har du själv bokat så någon gång? :D

• Erkki

Tre nätter 279 pund, tre- eller fyrstjärnigt. vi bodde i south banks på "international" (om jag minns rätt). Fungerade jättebra, man betalar en liten förskottsavgift som man inte får tillbaka om man avbokar och sen resten på plats till hotellet. Väldigt olika vilka hotell som finns med att boka så man får kolla lite på olika datum för att se vad som passar bäst om man inte redan bokat flygbiljetter.

Vi var jättenöjda. Bra frukost också vilket inte alltid är "standard" i London precis. 

• hymafr

Det beror lite på om du har ett bestämt datum du ska vara där.

Jag brukar gå in på hotels.com.

Många hotell har specialerbjudanden.
    T ex kostade det oss 34 kr extra att stanna en extra natt i och med att vi ändrade datum och dessutom flög på "oattraktiva" dagar.    

Svar på tråden Bra och Billigt hotell i London?