• Anonym (Tampongflickan)

    KVINNA: Har du blivit slickad när du har haft mens?

    :D ?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden KVINNA: Har du blivit slickad när du har haft mens?
  • Sölve

    Ja, det har jag, men det var inte meningen. Fyllesex en gång i tiden, fick mensen under sexet. 
    Kan bara upplysa om att det finns sexigare saker i världen än en man med skägget fullt i mens.

    Men annars, nej för helvete. Jag får spykänslor av bara tanken. Kräks 

  • cawe93

    Det har tyvärr hänt, men va så obekväm så vi fin sluta! Han hade någon fetish på mens.

  • Cecese

    Ja det har jag. Är väl inte några problem om man är nytvättad och har en ny tampong inne. Jag skulle ju inte tvinga nån kille att slicka men vill han göra det så säger jag inte nej

  • La Lola

    Nämen huvva!
    Jag är inte ens sugen på sex i nån form när jag har mens.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (jaa)
    La Lola skrev 2013-06-17 13:48:00 följande:
    Nämen huvva!
    Jag är inte ens sugen på sex i nån form när jag har mens.
    Inte? Jag är till och med kåtare när jag har mens vilket såklart är jobbigt eftersom inte många gillar sex när man har mens :P haha
  • Deelicious
    Anonym (jaa) skrev 2013-06-17 17:08:09 följande:
    Inte? Jag är till och med kåtare när jag har mens vilket såklart är jobbigt eftersom inte många gillar sex när man har mens :P haha
    Och om man är kåtare? Hur fräscht är det att ha blodigt sex? Fyfan! Men man slutar aldrig förvånas... finns ju de som gillar kroppsvätskesex och bajs EUW
  • Anonym (H)

    Haha.. Jag hade en liten mellanblödning som gjorde att min sambo blev helt röd i skägget och ansiktet.. Han sa att han tyckte väl att det smakade lite järn! Hade jag vetat att jag blödit hade vi inte gjort det.

  • Anonym (Yes indeed)

    Ja massor med gånger, även med ons. Av någon anledning håller alltid min mens upp medan jag har sex förutom när det är som mest i början. Så länge man är nytvättad eller har tampong inne är det hur bra som helst. Ingen man eller kvinna har nånsin klagat. Har själv slickat kvinnor med mens utan problem. Så länge det inte är blodbad och börjat lukta för mycket järn som är en väldigt otrevlig doft.

    Har haft riktigt kul flertalet gånger när man vaknat med män inkletade i hela ansiktet nästa morgon och skrivit till av fasa;)))

  • Anonym (Yes indeed)
    Deelicious skrev 2013-06-19 21:48:55 följande:
    Och om man är kåtare? Hur fräscht är det att ha blodigt sex? Fyfan! Men man slutar aldrig förvånas... finns ju de som gillar kroppsvätskesex och bajs EUW
    Ingen fara alls. Testa så ska du se!!!
Svar på tråden KVINNA: Har du blivit slickad när du har haft mens?