Inlägg från: Kameliaaa |Visa alla inlägg
  • Kameliaaa

Hjälp, varför trivs jag inte med andra kvinnor?

"5. Begåvning - jag har ett högt IQ, över 135 enligt mensatest och som jag förstår finns det betydligt färre kvinnor än män som har det. Jag har också alltid haft en väldig fallenhet för matematik."

Va, stämmer det där verkligen?? Har män högre IQ än kvinnor?  

• Kameliaaa
    Anonym (Hen) skrev 2013-06-12 10:43:37 följande:

Nja, riktigt höga IQ är det fler män än kvinnor som har. För 130 går det ungefär 2 män på 1 kvinna har jag för mig, minns inte siffrorna exakt men sen för ännu högre så blir det ännu fler män på varje kvinna. Omvänt så är det även fler män än kvinnor på de riktigt låga iq-na så därför blir medlet ungefär lika.

oj Förvånad det visste jag verkligen INTE, de flesta har väl inte testat sin IQ dock.
  • Kameliaaa

Förresten, tror inte det skulle vara något fel på dig för att du inte gillar att umgås med alla. Men du funderar lite mycket kanske :)

• Kameliaaa

Man får vara som man vill tycker jag :)

• Kameliaaa
    Anonym (Snow) skrev 2013-06-12 11:10:24 följande:
    Vad jag har läst så har män fler riktigt höga och fler riktigt låga värden. Dvs bland män finns det både fler genier och fler puckon, medan kvinnor är en något mer samlad grupp, intelligensmässigt.

lol, men är det inte väldigt ovanligt att man testar sitt IQ?
  • Kameliaaa
    Anonym (Hen) skrev 2013-06-12 11:17:44 följande:
    Jättebra plan tycker jag!

Bara de inte kräver IQ-test :)
  • Kameliaaa
    Anonym (Jana) skrev 2013-06-12 11:18:01 följande:
    Killar är ganska förlåtande mot en tjej som gör lite fel socialt, medan felen blir väldans tydliga i en grupp kvinnor.

He he, ja en grupp av kvinnor är no mercy.
  • Kameliaaa
    Kameliaaa skrev 2013-06-12 11:20:41 följande:

He he, ja en grupp av kvinnor är no mercy.

De väntar bara på att man ska göra fel liksom..
Svar på tråden Hjälp, varför trivs jag inte med andra kvinnor?