• scrapparlotta

Tatuering i nacken?

Har du nån tatuering i nacken, och i så fall vad? Har du bild...ännu bättre Och hur ont gör det att tatuera sig där om man tex jämför med armen?

Jag är grymt sugen på en ny tatuering nu och vill ha den i nacken. Så nu är jag nyfiken på vad du har på din nacke Och sen är jag lite orolig att det ska göra skitont....Den sista jag gjorde är på underarmen. Från handleden upp till armvecken. Och nere på handleden....shit vad ont det gjorde!!! Lite så om det kommer göra lika ont i nacken.

• Svar på tråden Tatuering i nacken?
  • caaroline

Jag har tyvärr ingen tatuering där själv så vet inte hur ont de gör, men någonting som jag tycker är otroligt fint är att göra en liten drömfångare där bak :) såg en som hade de för inte så längesen och jag blev i stort sätt kär!

• mother87

Jag har fiskens stjärntecken i nacken. gjorde den för 8 år sen. jag själv tyckte inte att det gjorde alls ont! och speciellt inte om man jämnför underarmen eller vad och häl vilket gör ganska ont där.

• Blåbäret0

Jag har en älva i nacken som jag gjorde för några år sedan, är supernöjd!

Det gjorde väldigt ont, och hade ont i musklerna där i några dagar efterråt. Av alla tatueringar gjorde den mest ont (har på bröstet, skuldran och vristen/benet) men alla tar ju smärta olika!

Gör den, smärta går över och man får ta pauser :)

• Furstinna

Jag har en som går från bakre halsen, ner längs nacken och vidare över rygg ner på benet. Nacken är seg som fan att tatuera men det gör inte ont. Värre på sidan vid revbenen, ryggraden och skulderbladet.

• Slagathor

Jag har ett ord på 8 bokstäver i nacken. gjorde inte alls direkt ont.

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • tingeling1989

Har kinesiska tecken från nacken och ner som betyder tro, hopp och kärlek. Klart de gjorde ont men inte alls lika mkt som den jag har förut på underarmen från handleden och uppåt.

• justme02

Jag har mina barns namn i nacken de gjorde skit ont haha kändes som tusen bi stick på en gång typ:)

• KarinF88

Jag har mitt namn i nacken och jag tyckte inte det gjorde alls ont, har inga andra tatueringar så vet inte hur det känns på andra ställen. Har däremot haft en piercing i naveln och jag tatuerar mig ju hellre än att pierca mig igen:)

• Trailer trash TT

Har både på nacken och halsen och dom gjorde inte speciellt ont. Den tatuering som gjort ondast är på foten och handleden

Manyok
  • scrapparlotta
    stor grön drake skrev 2013-06-13 19:14:36 följande:
    Inte nacken, men sidan på halsen. Gjorde inte speciellt ont alls.
    Snyggt....kul med en bild :)

Kul att läsa era svar. Ja nästa tatuering får sitta i nacken. Ska jag bara få till hur jag vill ha den :) Ska göra den efter sommaren, till hösten nångång...så jag har ett tag på mig att få till den :) 
Svar på tråden Tatuering i nacken?