MajaK skrev 2013-10-29 12:35:03 följande:
Va roligt =) Ser ut som att ni oxå prickat in ganska bra med 2 år mellan barnen =) Frågan är ju om vi gjort det bra eller bara är galna o inte har en aning om vad vi ger oss in på =pKul med flera härifrån, vi stortrivs verkligen här o tycker inte riktigt att området förtjänar sitt dåliga rykte längre =)
Ni med syskon sen innan, hur har ni tänkt göra med syskonvagn? Jag o min karl har börjat grubbla lite på vad vi ska ha för nån o för oss lutar det mot en Bugaboo Donkey men det e många kronor det handlar om så man vill ju inte ångra sig efter en månad =/
Haha, antagligen har vi ingen aning om vad vi ger oss in på nej :)
Tycker det finns både bra o dåliga ställen här på b-hovda. Första, andra tredje skulle jag nog inte vilja bo på men fjärde femte sjätte är helt ok. Tycker dock sammanhållningen här är oslagbar o det är det jag gillar! Vart bor ni på bjurhovda?
För oss blir det ofrånkomligen en syskonvagn då storasyster inte ens är två år när lillen kommer. Har inte kollat runt överhuvudtaget faktiskt, kanske är dags :) måste ju iaf ha en där både ligg och sittdel finns. Grämer mig lite eftersom man redan får armbåga sig fram med en vanlig singelvagn!