Ska man koka eller steka ägget för att göra äggvita till marängen?
Det är väl då man sätter på skägg på påskäggen? Nej förlåt, den var sämre än sämst.
Det är väl då man sätter på skägg på påskäggen? Nej förlåt, den var sämre än sämst.
Seriöst så önskar jag att jag hade lika nära till skrattet som flera av er i tråden. Jag är för blasé numera, avfärdar fejk snabbt och ställer högre krav, det krävs en ståuppkomiker i världsklass för att få mig att rulla runt på golvet av skratt.
Yay, en själsfrände!
Eddie är EN utav de komiker i världsklass som jag sett i år, och han är helt underbar, med en smart, ljuvlig och besk och salt humor på samma gång. Jag beklagar att du inte förmår uppfatta hans djup som ståuppare. För mig är han mästerlig. Sett alla hans ståupp-filmer med.
För mig är tråkmåns-känslan överhängande när man läser alla andra som skakar och frustar och rullar av skratt åt denna TS.
Oj, förlåt, jag feltolkade dig. Tog det liksom lite personligt, som att du var anti. Tolkade det som passivt aggressivt. Förlåt. (För det är så att jag skrivit lite här o var att jag gillar honom.)
Lol, enda stället jag sett en plastdunk äggvita var ute på landet i Värmland.