• therazer91

Strapon - Gillar ni tjejer det??

Hej.
    Är en kille som letat en lång tid efter en tjej med samma sorts intresse när det gäller sex... Strapon-sex. Men det verkar fan nästan omöjligt att hitta tjejer som är intresserade av det... eller är det bara jag som letar på fel ställen?

Det jag undrar är hur många tjejer där ute som är intresserade av strapon-sex? För när man liksom kommer på tal om sånt på fester så är det många tjejer som tycker att det är konstigt och sjukt.
    Visst, det är mycket möjligt att 50% av de tjejerna som säger så egentligen ÄR intresserade av det men vill bara inte erkänna det (jag själv ställer mig inte precis på stan och skriker - Jag gillar strapon-sex).

Men för att återgå till frågan, hur många tjejer där ute är intresserade av Strapon-sex och kanske till och med har provat det.
    Jag själv tycker om anal stimulering, förstår liksom inte varför samhället ser det som en homo-grej att killar kan tycka om att bli stimulerade analt, om man är homosexuell så är det för att man tänder på killar och inte för att man gillar en viss form av stimulering.

Nu så vill jag bara klargöra här på slutet att detta är en fråga som vänder sig till TJEJER.

P.S. Till er killar som också gillar Strapon-sex men som tror att ni är homosexuella för det... om du ser ett par bröst eller en fitta och får stånd så är du hetero. 

Bild från Weeds.
  • Svar på tråden Strapon - Gillar ni tjejer det??
  • Anonym (Real Man)

Jag älskar det.

• Anonym (lever så)

Har aldrig provat men skulle gärna knulla min man..

• fhm1502

skulle gärna vara påsatt med starpon, har berättat till min fru sedan 3 år att jag skulle gärna eller be henne faktist att vara dominant mot mig, masserar hennes fötter regelbundet och slikar de när hon tillåter men hon förtfarande ville inte vara dominant..
  • fhm1502

det skulle vara underbart om många tjejer ska dänka som dig rufsatufsa  

• CrazyDaddy

Mina erfarenheter säger mig att det är inga problem för de flesta tjejer (snart 50) men det är inte alla som klarar av den dominanta känslan det ger. 

Det finns ett uttryck som heter "power bottom". Det hjälper en del. 

Fortsätt att utforska, har aldrig mött en kvinna som inte gått igång rejält på detta ännu. Var bara ärlig och snacka sex över en kopp kaffe 

• SannnaB

Jag älskar strapon sex. Både med tjejer och killar. Tycker det är så upphetsande och skönt. 

• Anonym (Sofia)

Hade det en hel del för typ tio år sedan, när jag var tillsammans med en kille som njöt mycket av prostatastimulans. Han hade redan utforskat på sig själv med små vibratorer, och ville ta det ett steg längre och frågade därför om jag var okej med att penetrera med strap-on. Det var inget som själv tänkt på att göra men självklart var jag villig att prova för hans njutning.

Vi köpte en sån där sele med utbytbara penetratorer i lite olika storlekar och former. Första gången la jag mig på rygg och han fick rida/gnida sig. Fastän jag aldrig själv direkt tänt på tanken att penetrera en man var det otroligt sexigt när jag såg hur mycket han njöt - redan första gången fick han utlösning och en jätteorgasm utan att ens röra vid penisen. Nästa steg blev att jag penetrerade honom mer aktivt, liksom "ombytta roller" i de ställningar vi redan gillade. 

Efter att det tog slut mellan oss har jag inte gjort det igen, men självklart skulle jag vara villig att göra det om nästa partner uttryckte intresse för det. Det är dock inget jag själv skulle föreslå, för jag tycker att när det gäller allt analt ska initiativet kommer från den som vill penetreras.

• Anonym (Hurling)

Verkligen inte. Omanligt att ens ha en sån önskan. Män penetrerar, de är inte gjorda för att själva bli penetrerade. Att hålla på med insidan av stjärt är dessutom äckligt som fasen Kräks

• Anonym (Juni)

Jag hade en period då jag och min man ofta hade sex med strap-on och vi båda älskade det. Vet inte varför men det var länge sedan nu. Kanske borde man börja igen 😏

• Berget1977

Jag hade hemskt gärna testat det, men tyvärr är inte frun inne på samma spår. Så får antingen dö nyfiken eller hitta någon annan att göra det...

• Anonym (gurkan)

Är det någon som kan tipsa om en bra strapon-sele som passar en tjej med breda höften och stora lår?

• Anonym (Par som njuter)
    Anonym (Sofia) skrev 2024-08-10 12:25:53 följande:

Hade det en hel del för typ tio år sedan, när jag var tillsammans med en kille som njöt mycket av prostatastimulans. Han hade redan utforskat på sig själv med små vibratorer, och ville ta det ett steg längre och frågade därför om jag var okej med att penetrera med strap-on. Det var inget som själv tänkt på att göra men självklart var jag villig att prova för hans njutning.

Vi köpte en sån där sele med utbytbara penetratorer i lite olika storlekar och former. Första gången la jag mig på rygg och han fick rida/gnida sig. Fastän jag aldrig själv direkt tänt på tanken att penetrera en man var det otroligt sexigt när jag såg hur mycket han njöt - redan första gången fick han utlösning och en jätteorgasm utan att ens röra vid penisen. Nästa steg blev att jag penetrerade honom mer aktivt, liksom "ombytta roller" i de ställningar vi redan gillade. 

Efter att det tog slut mellan oss har jag inte gjort det igen, men självklart skulle jag vara villig att göra det om nästa partner uttryckte intresse för det. Det är dock inget jag själv skulle föreslå, för jag tycker att när det gäller allt analt ska initiativet kommer från den som vill penetreras.

Jag och min man gillar också att ha strapon sex. Vi känner igen oss i starka orgasmer och mycket njutning för mannen. Även som kvinna är det härligt att kunna tillfredsställa..

• Anonym (Farbror Kalle)

Men hur kan en kvinna gilla strapon-sex? 
    Dom flesta kvinnor är väl mest inriktade på sin egen njutning? 

Men det finns tydligen undantag. Personligen skulle jag aldrig ens nämna det för min fru, hon skulle anklaga mig både för att vara pervers och homosexuell.

Men lyllo ni som har en kvinna som tänder på det..

Svar på tråden Strapon - Gillar ni tjejer det??