Strapon - Gillar ni tjejer det??
Hade det en hel del för typ tio år sedan, när jag var tillsammans med en kille som njöt mycket av prostatastimulans. Han hade redan utforskat på sig själv med små vibratorer, och ville ta det ett steg längre och frågade därför om jag var okej med att penetrera med strap-on. Det var inget som själv tänkt på att göra men självklart var jag villig att prova för hans njutning.
Vi köpte en sån där sele med utbytbara penetratorer i lite olika storlekar och former. Första gången la jag mig på rygg och han fick rida/gnida sig. Fastän jag aldrig själv direkt tänt på tanken att penetrera en man var det otroligt sexigt när jag såg hur mycket han njöt - redan första gången fick han utlösning och en jätteorgasm utan att ens röra vid penisen. Nästa steg blev att jag penetrerade honom mer aktivt, liksom "ombytta roller" i de ställningar vi redan gillade.
Efter att det tog slut mellan oss har jag inte gjort det igen, men självklart skulle jag vara villig att göra det om nästa partner uttryckte intresse för det. Det är dock inget jag själv skulle föreslå, för jag tycker att när det gäller allt analt ska initiativet kommer från den som vill penetreras.