• Anonym (tjejen)

Rakar ni låren också?

Lägger den här så folk kan vara anonyma om ni vill. Jag undrar hur vanligt det är att man rakar även låren som tjej? Ifall man vaxar/epilerar så kan man också svara, det räknas som att raka.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rakar ni låren också?
  • Anonym (Lurvas)

Jag rakar allt från tårna till höfterna.

• Madeleiiiine

Rakar mig sällan på benen över huvud taget, kanske blir 15ggr per år, mest på sommaren. Har knappt något hår alls, lite ljusa fjun som åker bort när jag anser att dem är lite för långa i motljus/från sidan. Rakar aldrig låren!

• Nude
    Anonym (Lasrat) skrev 2013-06-13 21:18:22 följande:
    Jag har lasrat hela ben eftersom jag hade så mycket mörkt hår. När jag väl rakar benen ibland så rakar jag vader och lår, in och utsida. Det ni!
    Måste du fortfarande raka de trots att du har lasrat? Eller du kanske inte har lasrat de tillräckligt många ggr för att det ska ha effekt? 
  • Anonym (Lasrat)
    Nude skrev 2013-06-13 22:13:46 följande:
    Måste du fortfarande raka de trots att du har lasrat? Eller du kanske inte har lasrat de tillräckligt många ggr för att det ska ha effekt? 

Jag lasrade 7 ggr men allt försvinner ju inte alltid. Jag blev av med kanske 80 procent så nu har jag lika mkt som de flesta andra. Kan ju tillägga att jag har mina rötter i en annan del av världen där folk har mkt kroppsbehåring, naturens svar på solskydd.
  • Lindsey Egot NO1

(Lasrat)

Jag tror inte det har med var man är ifrån utan gener för behåring. Jag har ärvt det efter min pappa tror jag. Det syns på mustaschen

• Anonym (Lasrat)
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-14 20:37:29 följande:
    (Lasrat) Jag tror inte det har med var man är ifrån utan gener för behåring. Jag har ärvt det efter min pappa tror jag. Det syns på mustaschen

Det är mycket individuellt inom samma grupp också. Grattis till hårgenen ;p
  • Jill 79

Rakar vaderna men aldrig låren, behövs inte. Däremot får stortån åka med ibland. Har mycket lite hårväxt, men på tårna ser jag ut som ett troll

• gbgumman

Visste inte det fanns de med hår på låren. Mina är tomma på hår. (synliga i alla fall). På smalbenet växer det dock så jag får raka då och då.

• Anonym (Lurvas)
    gbgumman skrev 2013-06-15 06:26:47 följande:
    Visste inte det fanns de med hår på låren. Mina är tomma på hår. (synliga i alla fall). På smalbenet växer det dock så jag får raka då och då.
    Haha, på utsidan låren är jag lika lurvig som vaderna om jag låter det växa! Insidan däremot är det bara tunna fina strån, men de ryker när jag ändå rakar utsidan. 
  • Anonym (Lasrat)
    gbgumman skrev 2013-06-15 06:26:47 följande:

Hahahaha. Allvar? Nu blir jag nervös för min lilla ettårings skull, lol. Hon har ärvt mamma o pappas hårväxt o har redan på låren. Du kan ju då tänka dig att barnbidraget sparas i ta bort hår kontot
  • Anonym (K)

Avundas inte dom som måste raka benen.

• Anonym (solen)

Tar bara vaderna. Har så lite och ljust på låren.

• Anonym (Vi ser)
    Anonym (solen) skrev 2013-06-20 14:25:03 följande:
    Tar bara vaderna. Har så lite och ljust på låren.

Tro mig, det syns.

Även på överläppen...och det känns också.

Svar på tråden Rakar ni låren också?