Rakar ni låren också?
Lägger den här så folk kan vara anonyma om ni vill. Jag undrar hur vanligt det är att man rakar även låren som tjej? Ifall man vaxar/epilerar så kan man också svara, det räknas som att raka.
Lägger den här så folk kan vara anonyma om ni vill. Jag undrar hur vanligt det är att man rakar även låren som tjej? Ifall man vaxar/epilerar så kan man också svara, det räknas som att raka.
Jag rakar allt från tårna till höfterna.
Rakar mig sällan på benen över huvud taget, kanske blir 15ggr per år, mest på sommaren. Har knappt något hår alls, lite ljusa fjun som åker bort när jag anser att dem är lite för långa i motljus/från sidan. Rakar aldrig låren!
(Lasrat)
Jag tror inte det har med var man är ifrån utan gener för behåring. Jag har ärvt det efter min pappa tror jag. Det syns på mustaschen
Rakar vaderna men aldrig låren, behövs inte. Däremot får stortån åka med ibland. Har mycket lite hårväxt, men på tårna ser jag ut som ett troll
Visste inte det fanns de med hår på låren. Mina är tomma på hår. (synliga i alla fall). På smalbenet växer det dock så jag får raka då och då.
Avundas inte dom som måste raka benen.
Tar bara vaderna. Har så lite och ljust på låren.
Tro mig, det syns.
Även på överläppen...och det känns också.