• cocamom

Känner ni när han kommer?

Hej allihopa på familjeliv! 
    Är ny medlem här och tänkte inleda mitt trådskapande med att fråga vilka tjejer här som faktiskt fysiskt känner ögonblicket när en kille får orgasm när ni har sex? 
    Anledningen till att jag frågar är att jag pratade med en kompis om detta en gång, och hon har aldrig upplevt detta fast hon har haft sex med flera killar, och jag som bara legat med min pojkvän i princip alltid kan känna när han kommer.
    Så jag undrar om detta kan bero på känsligheten hos tjejen, eller om det är så att vissa killar får större fysiska reaktioner än andra när de får orgasm? (alltså att snoppen pulserar/pumpar. jag syftar inte på hur han i övrigt beter sig.)

För övrigt så tycker jag att det är synd att min kompis aldrig känt av något, då det enligt mig är den bästa delen utav sexet.

• Svar på tråden Känner ni när han kommer?
  • IsDimma

Känner av pulserandet varje gåång och oftast själva sprutet med nu för tiden Drömmer

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • cocamom

Nej vad häftigt, hur känns det? ;)
    Tror du att det är din känslighet eller att det är extra mycket pulserande hos killen som gör att du känner av det?

• L i n n

Jag känner för det mesta när hans sprut landar inne i mig (och på mig ).
    Det är en otroligt upphetsande känsla att känna!

• lyckligmamma87

Jag känner innan han kommer att nu är han nära o sen hör jag på han oxå o sen när han har kommit så känner jag det oxå i som på mig o det höras oxå ..... O sen märks det på hans tempo oxå..... Svårt o förklara hur det känns men den känns större o hårdare o alltid bär han nästan kommer så blir det en sån känsla i mig som gör att jag kommer el är nära trotts massvis med orgasmer innan :)

• Trollbarnet

Ja jag känner då han är nära och när han kommer, tror däremot att det är för att vi är "vana" med varandra så att man lär sig över tid.

• cocamom

Ja visst kan man känna när de börjar bli dags och både se och höra det, men jag syftar på själva den fysiska känslan av en snopp som pulserar inuti en under själva orgasmen :p tror ni det är något man lär sig uppfatta? Vad jag kan minnas så har jag alltid känt av det med min pojkvän men som sagt, min kompis har haft flera förhållanden och aldrig känt av själva ögonblicket när killen kommer. 
    Är det hon som är ouppmärksam eller okänslig eller kan det variera hur mycket det känns? Det är det jag försöker lista ut ;p 

• teknikfreak

Jag har känt själva sprutet med en partner, det hände till och med att det gick för mig när han kom. Aldrig hänt vare sig före eller efter honom. Att säga att det var det bästa med att ha sex med honom skulle vara en överdrift men visst fasen var det en häftig känsla. 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (n)

Nej det gör jag inte..

• Haskel

Nu är jag visserligen kille och kan enbart utgå från mig själv, men jag har väldigt svårt att förstå hur man skulle kunna missa när jag kommerFörvånadSolig

• Ernst Hugo

Vackra beskrivningar {#emotions_dlg.flower}

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Känner ni när han kommer?