Vecka 37 i morrn
Hej!
Väntar mitt tredje barn med bf 7 juli och börjar bli lite sliten och trött... jobbar fortfarande om än "bara" 75% men gör min sista dag imorgon. Sedan ska jag vara hemma med en treåring och en femåring så jag vet inte om det blir så mycket lättare... Vi har gått över två och en halv resp tre veckor med de tidigare barnen så jag har räknat med att göra det även denna gång, men hoppas ändå någonstans att det kan vara fel den här gången. Intalar mig att det kan göra skillnad att vi väntar en pojke och att det skulle innebära att jag slipper mina elefantgraviditeter.
Mår annars relativt bra efter en orolig start på graviditeten med misstänkt virus som kunde ge allvarliga hjärnskador på fostret. Jobbigt psykiskt, men det visade sig efter lång väntan på provsvar i v 19 att det var falsklarm, tack och lov! Åkte på mycket efter det också, förkylningar och magsjuka etc. men mår sedan påsk oförskämt bra. Får akupunktur mot foglossning och sover som en kratta, men det känns ju som små ting i jämförelse...
Hoppas att kunna följa med här, om inte annat för att kanske inse att det närmar sig... troligt är väl att jag kommer att få se er en efter en få era små gullklimpar medan jag fortsätter att sakta rulla fram...