• Elas

Vecka 37 i morrn

Har BF den 29/7, så I morgon är det en vecka kvar!
    Jobbigt när man är trött och kan sova, men blir störd av att det gör så fasligt ont!

• Elas

Mamalinda: Nej, jag har sovit så bra i en vecka så en natt med dålig sömn klarar jag allt ;)

Tack för att ni finns tjejer!

• Elas

Tack för kvällsläsningen Smuhlan, nu ska jag lägga mig och drömma om min förlossning ;)

• Elas

Jag är som ett vandrande åskmoln.. Jag är så arg på precis allt!!!!!!!!! Allt är skit, 30 JÄVLA grader har vi här, underbart när man är höggravid.......blä blä blä... Bitter kärring här!

• Elas

Smuhlan: Tack!!!!

Usch för mjölkstockning :( Ajajaj!!
    Eftervärkar låter oxå ajaj...
    Hoppas det går bra på återbesöket!

• Elas

Jag är så okontrollerad idag, har ingen motorik eller kontroll alla.
    Å jag är verkligen SÅ arg, jag tål ingenting!
    Vill bara gråta, skrika och slå på något (typ en vägg el dörr).. Jag vill ha sönder nått.. Shit jag är verkligen arg!

• Elas

Jag hoppas du har rätt Smuhlan, tycker synd om de människor som behöver vistas i min närvaro när jag är så arg!
    Hoppas jag kan vara lite gladare idag!

Hela natten har jag drömt att det drar igång.. Går ju upp och kissar 1gång/timmen så varje gång jag somnat om har jag drömt att det är på G.. Så blir man lika ledsen varje gång man vaknar å märker att inget händer.

Ska till MVC idag, får se vad hon säger..

• Elas

Har åkt på de fantastiska, mysiga hemorrojderna nu med.. JÄVLAR vad ont det gör!!!! Detta fick jag inte förra gången.. Pinsamt att visa upp sig "där nere" nu ju :(

Svar på tråden Vecka 37 i morrn