• Elas

Vecka 37 i morrn

HJ0812: ja, jag känner mig med lurad, om och om igen! Nu har jag ju inte ont alls!!!!
    Hoppas du får innan fredag, annars är de ju gott att du har ett datum då du vet att graviditeten är över :)

Smuhlan: ursäkta min okunskap men vad innebär egentligen latensfasen?
    Nu har jag ju som sagt inte ett dugg ont längre..... Blir kluven...

• Elas

Det verkar inte vara någonting, jag har inte haft ont sen inatt!!!

• Elas

Okej.. För de kommer nån ibland men verkligen inte regelbundet.. Fick några stycken på raken för ca 4h sen men efter det har de vart NADA!
    Man blir ju lite förvirrad av dessa "spratt"..

Men hur kändes det för er? Alltså, hur gjorde det ont?

....Jag å mina braiga frågor ;)

• Elas

Okej.
    Får man fråga varför akut snitt?
    Jag blev igångsatt förra gången men minns inte riktigt hur jag kände.. Var ju rätt tidigt öppen 2cm förra gången (i ve 35 tror jag).
    Och jag trodde det skulle gått igång för mig natten till idag men nähä, idag har jag inte haft mkt ont!

• Elas

Tack för att ni delar med er, roligt att få läsa era historier.
    Ingen dån riktig värk här på över 24h, så det är nog ingenting på G nån stans här. Börjar kännas som om min kropp inte är gjord för varken att vara gravid eller föda barn.. Blir väl säkert 2v över tiden å sen ytligare en igångsättning som inte "fungerar" å slutar i ytligare ett akut snitt! Det är väl bara att acceptera..

Känner mig oerhört pessimistisk idag!

• Elas

Ja fyyyy, vi får tycka synd om oss själva idag!
    Okej oj!! Såpas tidigt med! Vad sjukt att det kan skilja sig så från FL till FL!!

• Elas

Så sjukt ont i korsryggen, det strålar både fram och ner mot rumpan. Känns nästan som man blir bajenödig emellanåt, kan inte sova pga värken och har just nu vetekudde för att lindra...
    Orkar inte bli lurad fler ggr nu, man börjar ju tro att man är paranoid el nått!!!!
    Snälla hjälp mig, varför håller det på såhär?

• Elas

Tack Smuhlan! Nu har vi kört färdknäppen med.... Inne på BF dagen nu!

• Elas

Gråter helt hysteriskt! Jag vill inte gå till MVC imorn!!! Jag har brutit ihop helt, jag vill inte mer!!

Svar på tråden Vecka 37 i morrn