Nyblivna mammor sthlm/söderort - sällskap?!
Hej! Skriver som en ren chansning o hoppas någon svarar :) Blev medlem här för ca 10min sedan! För drygt 10v sedan fick jag o min man vårt första barn, en söt frisk liten dotter! Hur härligt det än är att va hemma med henne (och jobbigt om jag ska va ärlig!) så saknar jag det sociala i vardagen! Jag jobbar inom konferensbranchen och är van att prata med folk dagarna i ända, och nu... Babyspråk...! Åter igen, mysigt ben jobbigt! Har en mammagrupp med härliga tjejer o vi ses ibland, men, känner du som jag att de vore kul med fler kontakter, skriva av sig el helst ses över en promenad/fika.. Haka på om du känner desamma! :) är de första barnet å du e lika vilse som mig är det ju skoj, men har du fler barn o koll på läget är det såklart kul också!! Jag är 29år, väldigt snart 30år, bor i Tyresö med man, dottern o två katter. Tycker livet e upp o ner just nu men blir bättre o bättre, är ute o promenerar varje dag och livet innan barn bestod av träning, shopping, tjejmiddagar, resor, hemmakvällar, parmiddagar å ja, sånt! Varken jag el min man har så många vänner som har barn så utökar gärna min/vår bekantskapskrets där. Skrivit för mycket redan.. ;) men hoppas nån vill ses! Kul om du bor i Tyresö el söderkommun men annars kan man ju alltid skriva av sig massa och/eller ses Istan! Tack o hej så länge :)