Pergotimefrågor!
Hade du gjort utredningar i Athen? Varför? Är du därifrån el någon kompetens som inte finns här?
Nej, inte känt så. Lite dragningar i magen bara, men inte så att jag har jätteont. Om det fortsätter skulle jag ringa läkare. Men man kan säkert reagera olika från kur till kur också!
Linnea, hur gick det? Var det en dyr spruta?! Hur mår du?
Mylady, hur går det för dig?!
Jag mår bra, fick inga biverkningar denna gång - alls egentligen. Men nu väntar jag ivrigt på äl. Är på dag 15. Fick ju äl dag 28 senast, så jag tror det är långt kvar. Har lite känningar, typ yttepytte lite dragningar, i magen idag. Hoppas att det blir äl tidigare än dag 28 denna gång...
Missade för övrigt VUL i fredags för att jag var hemma och sjuk. Ska ringa idag och rådgöra lite om de tycker att jag behöver kontrolleras på något annat sätt?
Usch! Va tråkigt att höra! Och du har all rätt och bli upprörd och förbannad! Men sen får man försöka resa sig från bakslag - ge inte upp!!! 36 är ingen ålder! Hade du barn sen innan? Är ivf inte ett alt?
Jag hade provat med en trippelkur? Varför inte prova iaf?!
Jag har för mig att jag läst om någon sådan på familjeliv någonstans? Kasta ut frågan i en ny tråd kanske? Och se om någon svarar!?
Jag har egen ägglossning och fick kortare cykel av pergotime. Ägglossning på dag 28 två kurer i rad. Har annars en menscykel på allt från 40-100 dagar. Med pergotime 39-40 dagar.
Nja, min blev kortare. Men så är min extremt lång ofta också...