• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket övertid jobbar du?
  • Annkris

Ingenting. Har årsarbetstid och justerar själv hur och när jag jobbar.

• Mowsi

Jobbar allt jag kan men de är olika. Blir allt från 1-15 per månad.

• hannis

Allt från 2-10 timmar/vecka.

I mitt yrke är övertid nästan ofrånkomligt och inget som går att säga nej till.

• elyse

I snitt några timmar i veckan, blir nån kvart varje dag (ofta som jag bjuder på). Är förskollärare.

• CeeJay

Jag KAN jobba övertid hur mycket jag vill och orkar. Hittills har det blivit runt 20 timmar extra per månad men jag tänker inte jobba mer frivilligt under sommaren. Vi har både frivillig och beordrad övertid (den beordrade brukar vara minst 8 timmar per person och per månad när vi måste lägga på ett kol )

• lec81

Kan jobba obegränsat med övertid när/om jag vill. 50 timmar på en månad ä inget ovanligt

• Grande Rock
    CeeJay skrev 2013-06-16 21:02:18 följande:
    Jag KAN jobba övertid hur mycket jag vill och orkar. Hittills har det blivit runt 20 timmar extra per månad men jag tänker inte jobba mer frivilligt under sommaren. Vi har både frivillig och beordrad övertid (den beordrade brukar vara minst 8 timmar per person och per månad när vi måste lägga på ett kol )
    lec81 skrev 2013-06-16 21:09:05 följande:
    Kan jobba obegränsat med övertid när/om jag vill. 50 timmar på en månad ä inget ovanligt
    Hur kan det vara att man inte utökar personalstyrkan istället för att överarbeta befintlig personal när det uppenbarligen finns så mycket att göra?

Svar på tråden Hur mycket övertid jobbar du?