• Anonym (TS)

Jag jobbar med telesex - fråga vad du vill

Jag jobbar med telefonsex, fråga på :D

• Svar på tråden Jag jobbar med telesex - fråga vad du vill
  • Anonym (TS)
    lykantrophona skrev 2013-06-15 15:06:40 följande:
    Vad tjänar du per månad vanligtvis?
    Det är olika beroende på hur mycket jag jobbar men det brukar landa mellan 3000-6000 efter skatt. Oftast i den högre regionen :)
  • Petrol

Jobbar man med det hemmifrån?
    Vad gör du under tiden? Jag kan tänka mig att det är en rätt märklig känsla att ha telefonsex och stå och steka pankakor samtiidigt liksom.

• Anonym (TS)
    Petrol skrev 2013-06-15 15:09:09 följande:
    Jobbar man med det hemmifrån?
    Vad gör du under tiden? Jag kan tänka mig att det är en rätt märklig känsla att ha telefonsex och stå och steka pankakor samtiidigt liksom.
    Man jobbar hemmifrå ja. Jag brukar titta på tv, fixa naglarna, plugga, laga mat, städa mm. Jag gör det som man brukar göra när man e hemma helt enkelt :) 

Visst kan det kännas lite roligt ibland när man står och fixar med disken eller nått annat tråkigt samtidigt som man ger en riktigt djup avsugning ;) 
  • Anonym (nyfniken)

Hur började du med det?
    Jobbar du från mobil eller fast telefon?
    Har du egen firma eller är du anställd av någon?

:)

• Anonym (TS)
    Anonym (nyfniken) skrev 2013-06-15 15:14:37 följande:
    Hur började du med det?
    Jobbar du från mobil eller fast telefon?
    Har du egen firma eller är du anställd av någon?

:)
    Jag ville ha ett extrajobb som va flexibelt där man kunde jobba när man själv ville och sökte på nätet. Hittade lite olika annonser om detta och bestämde mig för att söka :)
    Jag jobbar från ett fastnr men som är kopplat till min mobil, så jag kan jobba vart jag vill så länge jag har teckning.
    Jag är anställd av företaget jag jobbar för. Det finns andra företag där man fakturerar och liknande men jag vill ha det så enkelt som möjligt. Skönt att slippa allt pappersarbete lixom :)
  • Anonym (nyfniken)
    Anonym (TS) skrev 2013-06-15 15:21:54 följande:
    Jag ville ha ett extrajobb som va flexibelt där man kunde jobba när man själv ville och sökte på nätet. Hittade lite olika annonser om detta och bestämde mig för att söka :)
    Jag jobbar från ett fastnr men som är kopplat till min mobil, så jag kan jobba vart jag vill så länge jag har teckning.
    Jag är anställd av företaget jag jobbar för. Det finns andra företag där man fakturerar och liknande men jag vill ha det så enkelt som möjligt. Skönt att slippa allt pappersarbete lixom :)
    Hur många timmar i månaden arbetar du för att tjäna ihop de där 6000 kr? Jag har hört att man inte tjänar så bra när man arbetar för någon annan inom detta yrket.
  • Anonym (TS)

Ja som sag det beror på men en vanlig månad kanske jag jobbar ca 10-15 dagar och ca 40-50h per månad. 

• Anonym (TS)
    puss skrev 2013-06-15 16:29:33 följande:
    Har du ingen utbildning?
    Jag är student och pluggar på högskola just nu så utbildning är påväg :)
Svar på tråden Jag jobbar med telesex - fråga vad du vill