• Anonym (Spinkis)

Tjejer, vad tycker ni om spinkiga killar?

Är en kille som av naturen är väldigt smal för att inte säga spinkig. Vad tycker ni tjejer om såna killar? Spelar spinkigheten nån roll?

• Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om spinkiga killar?
  • Anonym (spinkig tjej)

Ja det spelar väl roll precis på samma sätt som du kanske föredrar eller inte föredra en viss typ av tjej. Vissa tjejer älskar smala killar, andra föredrar med lite mer kött på.

Nackdelen med spinkiga killar och spinkig tjej som jag själv är att det gör så sjukt ont att ha sex för att höftbenen går emot varandra Cool

• Anonym (m)

hehe ja det där med höftbenen känner jag igen:)
    men måste jag välja tar jag hellre en spinkis än ett muskelberg:) 

• Anonym (Spinkis)
    Anonym (spinkig tjej) skrev 2013-06-15 18:50:52 följande:
    Ja det spelar väl roll precis på samma sätt som du kanske föredrar eller inte föredra en viss typ av tjej. Vissa tjejer älskar smala killar, andra föredrar med lite mer kött på.

Nackdelen med spinkiga killar och spinkig tjej som jag själv är att det gör så sjukt ont att ha sex för att höftbenen går emot varandra Cool
    Har aldrig varit med en spinkig tjej så det med höftbenen kan jag inte uttala mig om.Glad Men annars vet jag att vissa killar föredrar smala tjejer medan andra föredrar tjejer med mer hull. Men jag har aldrig riktigt hört om tjejer som föredrar spinkiga killar före mer "vältränade". Men de kanske finns?
  • Anonym (spinkig tjej)
    Anonym (Spinkis) skrev 2013-06-15 18:58:37 följande:
    Har aldrig varit med en spinkig tjej så det med höftbenen kan jag inte uttala mig om.Glad Men annars vet jag att vissa killar föredrar smala tjejer medan andra föredrar tjejer med mer hull. Men jag har aldrig riktigt hört om tjejer som föredrar spinkiga killar före mer "vältränade". Men de kanske finns?
    Klart de finns precis som alla andra :)
  • Anonym (smal tjej)

Föredrar en spinkig/smal kille framför ett muskelberg eller någon som är kraftigare. Kan ju bero på att jag själv är smal och tycker det känns mer proportionerligt. Sen vet jag att om man väl faller för någon har kroppstypen inte så stor betydelse faktiskt :)

• Anonym (m)

är med en "spinkis" nu efter att ha varit många år med en lite kraftigare man (inte fet, bara större liksom) and I love it! 
    tex: jag blir inte kvävd när han ligger över mig vid sex. Vissa ställningar funkar faktiskt bättre just pga hans kroppsbyggnad och han har inte ett uns onödigt fett på kroppen, me likeFlört 

• Anonym (lagom är bäst)

Jag tänder aldrig på spinkinga killar, inte på muskelberg eller väldigt överviktiga heller. En "medelkropp" är klart snyggast i mina ögon, på både tjejer och killar, men tack och lov har vi alla olika smak Don´t worry about it

• mice

Jag tycker att det kan vara superfint med taniga killar. Glad Min karl är smal, men huuuur gosig som helst att krama på. Hans mage och ben är underbara.. Jag tycker det är mycket lättare att attraheras av en smal kille än en knubbig, faktiskt.
    Jag gillar personligen inte muskliga killar, iaf inte såna med låg procent kroppsfett.. Det ser inte så inbjudande ut.

• Anonym (...)
    Anonym (lagom är bäst) skrev 2013-06-15 19:07:42 följande:
    Jag tänder aldrig på spinkinga killar, inte på muskelberg eller väldigt överviktiga heller. En "medelkropp" är klart snyggast i mina ögon, på både tjejer och killar, men tack och lov har vi alla olika smak Don´t worry about it

Säger det samma.. Men hellre några kg för mycket än en riktigt spinkig..
  • Anonym (lagom är bäst)
    Anonym (...) skrev 2013-06-15 19:13:47 följande:

Säger det samma.. Men hellre några kg för mycket än en riktigt spinkig..

Japp, tycker samma.
Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om spinkiga killar?