Press minskar min sexlust
Hej!
Jag är gift och har ett barn på ca 1 år. Mitt problem är min sexlust. Min man vill ha sex väldigt ofta och jag har inte alls lust lika ofta som han. Vi har jättebra sex och jag kommer varje gång så det är inte det som är felet. Grejen är att han väldigt ofta gör små sexuella anspelningar, typ kysser mig sexigt, tar på mig med en sexig blick mm och det gör att jag känner mig pressad. Och när jag känner press så blir jag ännu mindre sugen. Det har gått så långt så att när jag rakar underlivet så vill jag inte att han ser det för då kanske han tror att vi ska sex på kvällen och jag vågar inte busa med honom och ta på honom elr kyssa honom passionerat för jag vill inte att han ska få förhoppningar som jag inte kan hålla. Då han är helt "av" då kan jag helt plötsligt känna mig sugen. Jag har berättat allt det här för honom. Vi har en väldigt öppen relation. Han blir då lite ledsen för att jag inte tänder på när han rör vid mig. Vet inte hur vi ska komma ur den här onda cirkeln! Snälla hjälp!