• tilla83

Han har inte tid lr vill inte umgås med mig längre + en jobbig abort

Vi är ett par som varit tillsammans i snart tre år.. Han har ett barn sedan tidigare o ja har två. Varannan vecka har vi inte barn o då kan man tycka att vi har all tid i världen MEN allt min sambo då gör o verkar vilja göra e att sitta framför datan o spela. Ja älskar att spela sj men inte BARA de o inte hela dagarna när de e fint väder ute. Sist de va fint väder ute o stekhett sa ja till honom att ja inte ville bara sitta där men allt ja fick till svar va - Nähä gå ut då!! 

Nu har de varit en barn helg o i torsdags skolavslutningar för alla barn. Såna gånger har ja förnuft att förstå att vi måste dela på oss, även om de e skit tråkigt. Han firar sin son me sitt jhgdiugi ex o ja firar mina barn heeeelt solo..
    Jo, bitter e ja eftersom ja ofta känner mig så ensam men de e en helt annan sak.
    Åter till helgen då,  i fredags när vi alla va lediga åkte sambon iväg på möte ang sonen. I lördags åkte dom två till sambos pappa o när min dotter sken upp som en sol o fråga om hon oxå fick följa me så nekade han henne. Så ja fick va hemma me barnen sj.. Idag (söndag) drog han åter iväg me sonen för att spela paintball... Jaaa så va den helgen slut o imorn e de dax för jobb igen då. Kul vi haft.. Lr så fel av mig, två av fem har ju haft de iaf.
    Har ja fel när ja blir ledsen lr hur skulle ni reagera???
    Till de här tillhör oxå att för en vecka sedan gjorde ja en otroligt jobbig abort. Dagen efter va min sambo förstående men sen då?? Ska han sluta va hemma när ja behöver honom som mest??!! Ja orkar inte.. Känner mig bara gråtfärdig o orkeslös.. Snälla svara om nån läser de här för aj vet inte snart vart ja ska vända mig lr ta vägen :.(  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-25 11:19
    Snälla nån ge en åsikt

Svar på tråden Han har inte tid lr vill inte umgås med mig längre + en jobbig abort