Hur är det att ha stora bröst?
Ni som har stora bröst, kan ni berätta hur det är? Jobbigt med att hitta BH Kläder som passar Är andra avis Hur va det när du va ung typ 16-17? Med vänlig hälsning, Nyfiken
Ni som har stora bröst, kan ni berätta hur det är? Jobbigt med att hitta BH Kläder som passar Är andra avis Hur va det när du va ung typ 16-17? Med vänlig hälsning, Nyfiken
Det är skit. Längtar tills de ska reduceras en hel massa!!
Jobbig vanesak.
varmt, svettigt och tungt!
Vidrigt, skulle gärna gå ned 5-6 kupstorlekar... Inga kläder passar..
Alla kläder sitter så fuuuuuult!
Tröjor ser ut som tält då de har så fult fall från brösten.
Svårt att hitta snygga klänningar och skjortor som inte glipar.
Jobbigt att vissa män inte tittar en i ögonen eller att se "business" ut när man ska tala inför grupper etc.
Skit. Sitter på naturliga 80K, naturligt häng (såklart) men väääldigt fylliga. Inga hängande påsar alltså.
Det är varmt, gör det omöjligt att ha en vettig hållning, relativt tungt, men inte så tungt man kan tro. Alla är fördomsfulla mot en, om man har urringat (vilket typ är måste för att en tröja eller t-shirt inte ska sluta vid naveln) så får man stirrande blickar, tyvärr bara negativa från andra kvinnor och om man har något som går runt halsen så ser brösten faktiskt ÄNNU större ut och man får än mer stirrande blickar. Det är uppmärksamhet jag inte vill ha.
BH:ar finns inte ens på change, enda butiken i Sverige för de med större bröst så BHar får köpas från utlandet så får man bara sitta och hålla tummarna för att de inte sitter förjävligt.
Kläder är som sagt klurigt. Har man löst sittande kläder så hänger de ju rakt ut neråt från brösten så man ser ut som ett tält. Toppar som går runt halsen utan urringning slutar allt som oftast vid naveln (ofrivillig magtröja alltså), dagens mode med kortare toppar blir som en BH, som ni kanske förstår. Urringat drar till sig blickar och oönskad uppmärksamhet osv osv.
Jag ska göra förminskning om några år då vi känner att vi inte vill ha fler barn. Amning är otroligt viktigt för mig (så mina hatade bröst får fylla någon positiv funktion....) och en läkare på konsultation sa att bara 1 av 10 kan amma efter en förminskning och att jag till 99,9% chans inte skulle kunna med tanke på hur stor förminskning jag vill göra.
Mina har växt ca en kupa om året. Hade B som 14-åring, C som 15-åring, D som 16-åring, E som 17-åring osv...
Jobbigt!!
Det blir nästan alltid en urringning som ser ut som en stor pushup och för mig känns det slampigt i vissa tillfällen.
Det blir varmt, svettigt, tungt och få kläder ser bra ut på en.
Vill man tex ha en klänning/linne med avskärning under bysten som hamnar avskärningen oftast PÅ bysten och det ser konstigt ut.
Finns massor med negativa saker med stora bröst, ändå har jag " bara " 75 DD nu, hade 100 H när dom var som störst..
Dom är fula tunga och tar plats i kläder. Har dock inte svårt att hitta kläder. Bhar är svårare att hitta. Jag har H kupa inland ännu större beroende på bh. Men aldrig mindre.