• Lippans

Vad köper jag som avtackning till dagmamman?

Det är snart dags att säga tack och adjö till vår dagmamma efter fem underbara år. Jag vet inte vad vi ska ge henne i present. Jag vill väldigt gärna ha tips. Hon är jättesvår att handla till. Jag vet inte alls vad hon vill ha =)

Priset max 600:-  vi bor i stockholm 

• Svar på tråden Vad köper jag som avtackning till dagmamman?
  • yodi

nu var det visserligen inte en dagmamma utan till dagisfröknar men det blev uppskattat i alla fall.

jag "scrapbookade" ett foto så med extra papper och foto blev det ca 15*15 ( dom har liknande från tidigare föräldrar hängande inne på dagis) där jag skrev ett litet tack medelande.

sen fick varje fröken en liten blombukett med ett litet tack kort i från hela familjen.     

• Lippans

Gulligt! Men jag tänkte mer en sak, om du förstår vad jatg menar.. =)

• sihn

När våra döttrar slutat så fick hon en gång ett fint halsband, bra minne, den andra gången fick hon två biljetter till Digiloo till henne oc mannen. Båda presenterna var väldigt uppskattade.
    Om hon har trädgård så ett fruktträd kanske?

• vivianne

Presentkort på trevlig restaurang kanske?Snyggt och roligt halsband? Champagne?

• vivianne

Jag har gett bort ett antal brickor från svenskt tenn som varit väldigt uppskattade förresten (Josef Frank)

• RöttÄrSött

Vet du några intressen? Kryddor och bärbuskar är roliga presenter som kommande barn har nytta av, om hon har gröna fingrar

• Lucky

En muminmugg kanske om hon gillar kaffe ð??
    Det har jag fått av ett barn, mycket uppskattad present!

Svar på tråden Vad köper jag som avtackning till dagmamman?