Inlägg från: läderkille |Visa alla inlägg
  • läderkille

vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack

Hej.
    Jag är en kille på 35 år. Det är så att jag sen jag var liten ha jag gillat skinnkläder o stövlar. Jag har en del skinnbyxor i olika modeller.
    Jag har även intesse för tattueringar, har en hel del och som sitter så dom syns.
    vill veta vad ni tycker. reagerar ni om ni ser en kille i skinnbyxor till vardags.? Jag har både tighta o mer lösa sittande. Villket passae bäst på en kille?

skinnbyxor
  • Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack
  • läderkille

Helt sant nyfikna. Jag brukar inte bry mig om vad folk tycker men man får ibland konstiga blickar m.m

• läderkille
    Nyfikna72 skrev 2013-06-21 17:29:14 följande:
    Kan inte alla få se ut som dom vill bara? Om du alltid har gillat skinn så kör på det då.....
    Håller med.. :D
  • läderkille
    Silverhaj76 skrev 2013-06-21 17:50:24 följande:
    Gillar varken skinnkläder eller tatueringar
    okey
  • läderkille
    Moonis skrev 2013-06-21 17:54:27 följande:
    Ha det som passar dig bäst och det du känner dig bekväm i. En kille som är säker på sin stil är mer attraktivt än en som försöker passa in i någon mall.
    Håller med, brukar inte bry mig va andra tycker, men ibland får man konstiga blickar och typ någon komentar efter sig
  • läderkille
    Aniiee skrev 2013-06-21 18:20:21 följande:
    Bild i mitt huvud: Rickard Wolff ca 1992...... Hett värre...
    He he he
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 18:25:42 följande:
    *Tvättar ögonen med klorin*
    Hmmm gör inte det för gud skull
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 18:40:00 följande:

Jodå.
    Två gånger.

Jag känner bara lukten av död ekorre.

Hmmm tror du vill ha skinnbyxor men vågar inte
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 18:44:00 följande:
    Jag har haft det så det räcker och behöver.
    Körde MC i en massa år innan barnen och jag hade svårt att stå ut med mig själv ibland.

Men det som är kul är att alla är olika!
    Sant
  • läderkille
    caaroline skrev 2013-06-21 18:44:55 följande:
    Man ska ha de man trivs bäst i, jag är inget "fan" när de gäller skinnbyxor men jag ser heller inte ner på dom som har detta, vill man använda något så ska man göra det helt enkelt! Tatueringar är dock supersnyggt i mina ögon så länge dom ser "respektabla" ut.
    Okey jo jag har kanske mina tattueringar på lite för synliga ställen dockSkäms
  • läderkille
    caaroline skrev 2013-06-21 18:47:46 följande:
    Jasså haha, låt mig gissa, i ansiktet? Där har dock min gräns gått för längesen isåfall, så synliga tycker inte jag är så fint men somsagt, alla är olika. Jag ser inte ner på dom som har detta heller, kanske kan tycka att de är lite "för mycket" bara men deras kropp, deras val :)
    Båda sidor av halsen och ett litet i ansiktet, självklart en på armar o benen.
    Har du några+ 
  • läderkille
    caaroline skrev 2013-06-21 18:53:12 följande:
    Okej, ja men inga synliga så som armar och hals eller något sånt.
    OkeyCool
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:07:43 följande:
    För några år sedan var det förbjudet med ansiktstatueringar i Sverige.
    Vet det eftersom jag läste ett reportage om en tjej som var smed som ville tatuera en liten orm men inte fick så därför sminkade hon dit den varje dag...

Vet du när det togs bort och varför det var förbud från första början?
    Hej vet faktiskt inte något om förbjudet. Jag har gjort många av mina tattos på resor runt om i Asien
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:14:54 följande:
    Okej, det var bara en tanke som slog mig...
    I sverige gilla dom inte o tattuera på händerna heller
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:20:26 följande:
    Är det så? Varför då?
    Det har jag med frågat många tattuerare. Men det verkar vara någon oskriven lag att ansikte och händer vill dom inte köra på. Men det finns ju dom som har maskiner hemma o kör privat dom brukar ju fixa det Cool
  • läderkille
    puss skrev 2013-06-21 19:25:48 följande:
    Mig veterligt brukar fe inte gilla att stå till svars. Pp
    Det är nog så men vet inte riktigt vad dom ska stå till svars för? Är man över 18 så får man ju välja själv. Men man måste tänka efter noga innan man gör en tatto
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:20:26 följande:
    Är det så? Varför då?
    Örontumpet......Kan du kolla på min profil om du kan se mina foto i mitt album??????
  • läderkille
    clarearn skrev 2013-06-21 19:34:21 följande:
    Det enda jag tänker på är att äkta skinnbyxor inte går att slänga i tvättmaskinen, inte så trevligt..Fejkvarianterna är helt ok.
    Sant har visseligen fejk med men riktigt skinn är hållbarareCool
Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack